• 6
  • 7
2025-02-23, 08:47
Medlem
Aldrig haft ngra problem med Betinia. Spelat bort vldigt mycket pengar dr.
Citera
2025-02-23, 16:36
Medlem
Uppdatering fick ut mina pengar efter 2.5 mnader via IBAN
Dock har de limiterat mig till 1 krona p alla deras sidor och sister sidor s jag fr aldrig mer spela dr verkar det som

Verkar som jag r inte en nskvrd kund fr de d jag anmlde de till ARN och andra sidor de verkar inte gilla dlig reklam
Rekommenderar inte betinia och deras sister sidor
Hll er borta !
Citera
2025-02-23, 18:53
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
Uppdatering fick ut mina pengar efter 2.5 mnader via IBAN
Dock har de limiterat mig till 1 krona p alla deras sidor och sister sidor s jag fr aldrig mer spela dr verkar det som

Verkar som jag r inte en nskvrd kund fr de d jag anmlde de till ARN och andra sidor de verkar inte gilla dlig reklam
Rekommenderar inte betinia och deras sister sidor
Hll er borta !

Vilken dlig reklam? Hur mnga speltorskar tror du vet att du har anmlt de till hger och vnster?
Den gemene speltorsken r dum i huvudet och bryr sig inte om att han spelar hos spelbolag som inte tillter vinnare.
Spelbolagen vet om detta och det r ocks drfr som de beter sig som svin, fr de vet att ingen bryr sig nd frutom de som de vill bli av med nd.

Tror du ens i din vildaste fantasi att Svenska Svin (Spel) skulle brja limitera folk om det medfrde att folk slutar spela Stryktipset eller kpa vrdelsa Trisslotter?
Sjlvklart inte, utan de vet att den gemene speltorsken r en dumbom och den extremt lilla grupp som eventuellt lmnar r sdana som de vill bli av med nd...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in