Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Du har bra intuitioner. Din väskhändelse fick mig att tänka på ganska nyligen när en mor gick in på bussen med barnvagnen och där under föll hamburgarbrödet ut under bussen. Jag skuttade fram till bussen och plockade upp hamburgarbrödet och gav det. Jag kunde ju liksom ätit hamburgare den dagen istället för dem.
Förlåt?

Det föll hamburgarbröd på marken/golvet och du ''kunde ha ätit brödet istället''? Eller hur menar du?
Citera
Igår, 18:28
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Förlåt?

Det föll hamburgarbröd på marken/golvet och du ''kunde ha ätit brödet istället''? Eller hur menar du?

Menade att familjen märkte inte att hamburgarbrödet föll ur barnvagnen. Jag kunde ha väntat på att bussen körde iväg och lunkat fram till hållplatsen och råkat tappa nycklarna sen plockat upp brödet och sprungit iväg. Det var friscobröd om jag inte minns fel så inget torrt. Ändå gott
Citera
Igår, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Menade att familjen märkte inte att hamburgarbrödet föll ur barnvagnen. Jag kunde ha väntat på att bussen körde iväg och lunkat fram till hållplatsen och råkat tappa nycklarna sen plockat upp brödet och sprungit iväg. Det var friscobröd om jag inte minns fel så inget torrt. Ändå gott
Så plocka mat på marken, äter du?

Eller låg det i en påse?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här