Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiexiemoo
På Trijo måste man trycka på en knapp som säger typ "ja, det här är min wallet jag skickar till".

Ja det har jag sett men räcker det även i fortsättningen?
Citera
Igår, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAJST
Ja det har jag sett men räcker det även i fortsättningen?

Ingen aning faktiskt
Citera
Igår, 22:22
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-01-01
Finns flera exchanges som inte kräver KYC, googla.

Köp crypto hos exempelvis Coinbase, skicka till offline wallet, skicka till en annan wallet, hitta på en historia att du betalat för något och det är på grund av den transaktionen som du skickat från wallet till wallet, lägg den historien på minnet och agera som om den vore sann.

Efter det, ta din andra wallet och skicka din crypto till din exchange som inte kräver KYC. Sälj crypton mot en annan valuta, t.ex. BTC->LTC eller BTC->XMR, och gör ett uttag till en ny offline wallet. Skicka sedan detta till en annan offline wallet. Skapa en ny identitet/konto hos samma/ny exchange utan KYC och skicka in din crypto från din offline wallet. Sälj denna mot BTC. Ta ut BTC till en ny offline wallet.

Nu har du BTC som är fullkomligt anonyma. Jag har flera gånger sett chainalysis analysera mina transaktioner men tappa bort mig halvvägs. Detta skrivs förresten utan VPN, så överlägsen är jag er, och med er så menar jag dom som ständigt övervakar mig.

Men angående min metodik, fråga vem som helst, den är vattentät.

Ja, det borde fungera.

Om man inte vill krångla så mycket är hodlhodl.com bra annars. Ingen KYC och peer-to-peer. Borde vara oregistrerat nog för de flesta ändamål.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in