• 1
  • 2
2024-12-29, 14:10
Medlem
Kanastras avatar
Som husägare så är det ju ofta saker som förenklar livet i hus, luftvärmepump, borrad istället för grävd brunn, gräsklippare och andra dyrgrejer. Utgifterna söker en, som husägare..
Men det jag hittills i år haft störst glädje av, är en enkel 99:- batteridriven arbetslampa från jula som jag hängt på en krok i vedboden. Så när jag ska in där och det är mörkt så tänder jag bara lampan och jag ser var jag går och ser tydligt vedträna. Även perfekt vid vedhuggning eftersom det alltid är mörkt efter jobbet så här års.
Finess!
Citera
2024-12-29, 19:08
Medlem
wes420s avatar
Mitt bästa köp, hands down, eller det var egentligen två i ett köp, och båda var det bästa jag någonsin köpt.
2 respektive 3,5 gram heroin.
Jäklar vad nöjd jag blev.

Använder det ungefär varannan månad i ett par dagar, det är ju någonting speciellt, det bästa med livet - heroin.
Citera
2025-01-13, 10:45
Moderator
rotadents avatar
Jag flyttade i slutet på sommaren och köpte ett rejält matbord på Mio av alla ställen, jag handlar verkligen aldrig där annars. Men jag är jättenöjd, bordet är stort (och om man lägger i iläggsskivorna väldigt stort), det är snyggt och väldigt stabilt. Tror jag kommer att vara nöjd med det i många år framöver.

Årets nästa höjdare var en omfattande fast klädkammarinredning från IKEA, alltså deras ripoff på Elfa. Kvaliteten känns helt okej, det blev väldigt snyggt och den sväljer massor av kläder och prylar.
Citera
2025-01-13, 10:47
Medlem
EnflygandeKos avatar
Köpte ett armband till min mormor som hon blev väldigt glad över och visar upp varje gång jag kommer på besök.
Citera
2025-01-22, 22:33
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Den typen av frysboxen får mig mest att tänka på obskyra jägare som skjuter lite allt möjligt. Men går ju samtidigt väldigt bra ihop med dit köp av pistolen

Jägare som skjuter allt möjligt behöver helt klart två sådana frysar (vilket jag har).

OnT skulle jag säga två japanska kockknivar i kolstål som var ett loppisfynd.
Citera
2025-01-22, 22:46
En Satisfyer Man Wand.
Vibrerar så kuken får vibrationsskador och försatsen skummar sig längs ollonet som vispat ägg. Tyvärr har jag knullat sönder den nu, men det kanske var lika bra.
Citera
2025-01-23, 07:38
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
En Satisfyer Man Wand.
Vibrerar så kuken får vibrationsskador och försatsen skummar sig längs ollonet som vispat ägg. Tyvärr har jag knullat sönder den nu, men det kanske var lika bra.

En kniv. En Yaxell. Väldigt prisvärd kockkniv.
Citera
2025-03-10, 18:07
Medlem
Hmm, bra fråga. Jag har i många år köpt pallar med rövpapper för min egen förbrukning. Det är sånt där man oftast hittar på jobbet, rivigt och bra.

Förra året fick min kontakt problem med en köpare som ville häva köpet av 5 pallar. Efter mycket bråk sket han helt enkelt i hela affären, därefter blev det svårt att sälja detta. Jag fick det till ett riktigt vrakpris och har nu rövpapper hemma för i vart fall 1.5 år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in