2024-12-29, 11:26
Medlem
Hej
Slutade rka tack vare elcigg. Vejpat i 5 r men lungorna inte mr bra av det.
Har ingen nikotin alls i oljan.
Finns det nn elcigg som man kan blsa ut fr att f rk istllet?
Citera
2024-12-29, 12:05
Medlem
Gridiots avatar
Nu r det 5r+ sedan jag vjpa sist. Men som jag mins det r det vl blsa i den s kommer rken ur lufthlen. Vad det nu ska vara bra fr dig frstr jag ej.

Kp sdan dr pinnar med smak som du kan suga p istllet, nu nr det handlar om ett invant beteende och inte fysiologiskt beroende.
Citera
2024-12-29, 13:44
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hej
Slutade rka tack vare elcigg. Vejpat i 5 r men lungorna inte mr bra av det.
Har ingen nikotin alls i oljan.
Finns det nn elcigg som man kan blsa ut fr att f rk istllet?
Det r som frra svaret ett invant beteende.

Sg det hos min far som rkte pipa.

Om det var ngot han behvde ta en funderare p s tog han en pipa och rkte. (typ meka bil)
Samma om ngot gick fel s behvde han en pipa.
Allts ingick i beteendet och var drfr betydligt svrare att sluta med d det inte r enbart nikotin som utlser behovet av att rka.

Om du mr dligt av oljan s br du nog lgga av helt. Inte helt enkelt men troligen kan du om du ger dig katten p det.

Min far lyckades sluta nr han var 64-65 r. Och troligen det att han lyckades sluta som bidrog att han blev drygt 90 r gammal.
Citera
2024-12-29, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Nu r det 5r+ sedan jag vjpa sist. Men som jag mins det r det vl blsa i den s kommer rken ur lufthlen. Vad det nu ska vara bra fr dig frstr jag ej.

Kp sdan dr pinnar med smak som du kan suga p istllet, nu nr det handlar om ett invant beteende och inte fysiologiskt beroende.
Bra frslag. Det blser ut lika mycket rk.
Har du ox haft problem med lungorna pga vejpen?
Citera
2024-12-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Det r som frra svaret ett invant beteende.

Sg det hos min far som rkte pipa.

Om det var ngot han behvde ta en funderare p s tog han en pipa och rkte. (typ meka bil)
Samma om ngot gick fel s behvde han en pipa.
Allts ingick i beteendet och var drfr betydligt svrare att sluta med d det inte r enbart nikotin som utlser behovet av att rka.

Om du mr dligt av oljan s br du nog lgga av helt. Inte helt enkelt men troligen kan du om du ger dig katten p det.

Min far lyckades sluta nr han var 64-65 r. Och troligen det att han lyckades sluta som bidrog att han blev drygt 90 r gammal.
Jag rcen kopia av din pappa. Samma hr. Jag gar ftt upprepade gg lung inflammation som inte kan frklaras p annat stt n vejpning.
Citera
2024-12-29, 15:10
Medlem
Kapuffs avatar
Hll den snett i mungipan s ngan trffar insidan p kinden och inte rakt ner i lungorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in