Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.RedHat
Till vår bäste kännedom kan TS flickvän lika gärna ha stoppat upp bajs i fittan. Tycker därmed det är lite löjligt av dig att skylla på TS hygien. Dessutom verkar TS inte attraherad av tjejen. Nu är jag kanske lite kräsen, men hade en tjej luktat illa om både kropp och fitta så hade jag avslutat det ganska tidigt.
Med det sagt så råder jag TS att bara avsluta det med henne. Tycker inte du ska uppge varför. Har du någon medkänsla i kroppen så vill du nog inte traumatisera hennes självförtroende för resten av hennes liv.
Knappast ett sannolikt scenario
Ja jag förstår att han inte vill fortsätta. Som kvinnor känner vi ofta avsmak inför män och det kan bara allt ifrån att de luktar ila till att de uppträder frånstötande.
Givetvis ska han inte fortsätta träffa någon han känner den där känslan så många av oss kvinnor känner inför er män. Det är inte något snack om saken. Men det är schysstast att också fint påpeka att hennes kroppslukter inte är de mest behagliga.
Har hon någon obalans så är det knappast för resten av hennes liv. Slarvar hon med hygien och dusch så kanske hon inte inser att det märks för TS.
Han behöver inte vara elak. Jag hade uppskattat om en man sa till mig om han uppfattade en odör från mig jag själv inte la märke till. Kanske inte den roligaste nyheten då men det mesta går att åtgärda.
De flesta människor luktar inte på vis att det är till obehag för andra. Det är inte det mest naturliga i ett samhälle där majoriteten är väldigt renliga i vår tid.