Citat:
Ursprungligen postat av
ChrisLynch
Titta bara p Nobelpris. Stor majoritet judar.
Titta p idrott. Rtt mnga icke-vita.
S nej jag vill inte ta bort det vita men kapa bort det vita underlgsna.
Har du tnkt beg sjlvmord? Tror inte det r en bra id, ven om det skert kan hjlpa din egen agenda.
Det r frsts en vldigt stor andel vita med nobelpris ocks. Frre frn Afrika. Men det var frsts det jag pratade om, genom att avla bort/in judarna hr, skulle man kunna f en strre andel svenskar med nobelpris, trots ett litet genetiskt material, som inte skulle mrkas, utan utplnas inom ngra generationer. Avskaffa judendomen och ge dem en kristen grund.
Nu verkar du vara olycklig ver att du inte kan vinna ver en karibisk neger. Men jag har inget problem med det. Jag kan bli imponerad ver dem, men det betyder inte att jag vill utavla hr med dem. Fr i slutndan kan det bli s att det r deras intelligens de fr vidare, inte deras muskler.
S varfr jag skulle vilja se en brun halvsvensk eventuellt komma fyra i ett sprinterlopp, vet jag inte. Inget jag skulle se som ett ml. Inom idrott handlar det ven om identifikation. Hur skulle jag kunna identifiera mig med honom som svensk, mer n till medborgarskapet.
Vad ska vi ha dem rent nationellt till. Vad ska vi ha de vi redan har hr till, mer n fr att skapa en fattig improduktiv underklass.