2024-12-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Den dr Kalergifilosofin tror jag inte ett skit p. Ser ju inga konkreta exempel p det.

D rekommenderar jag dig att se en friidrottstvling p hg internationell niv och fundera ver hur den fysiskt svage svensken skall kunna mta sig.
Tar tacksamt emot frslag p hur det skall g till utan blandning.
Citera
2024-12-30, 17:16
Medlem
MrB00ZEs avatar
Orkar liksom inte bry mig om snt, det knns som att det finns s mnga strre problem nr det kommer till vilka barn som fds. Tex att det fds barn med rftliga sjukdomar som har frts vidare frn frldrarna eller att inavel sker i lgutvecklade lnder.
Citera
2024-12-30, 17:16
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
D rekommenderar jag dig att se en friidrottstvling p hg internationell niv och fundera ver hur den fysiskt svage svensken skall kunna mta sig.
Tar tacksamt emot frslag p hur det skall g till utan blandning.
Vi kan ju jmfra friidrott med hockey om du vill...

Edit. Det finns och har funnits ett antal svarta och mixade raser i NHL men ingen av dem har varit nra stjrnstatus.

Edit 2. Iginla kanske men han var hgst en tredjedel afro som jag tror.
Senast redigerad av Rouen 2024-12-30 kl. 17:25.
Citera
2024-12-30, 17:17
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Titta bara p Nobelpris. Stor majoritet judar.
Titta p idrott. Rtt mnga icke-vita.

S nej jag vill inte ta bort det vita men kapa bort det vita underlgsna.
Har du tnkt beg sjlvmord? Tror inte det r en bra id, ven om det skert kan hjlpa din egen agenda.

Det r frsts en vldigt stor andel vita med nobelpris ocks. Frre frn Afrika. Men det var frsts det jag pratade om, genom att avla bort/in judarna hr, skulle man kunna f en strre andel svenskar med nobelpris, trots ett litet genetiskt material, som inte skulle mrkas, utan utplnas inom ngra generationer. Avskaffa judendomen och ge dem en kristen grund.

Nu verkar du vara olycklig ver att du inte kan vinna ver en karibisk neger. Men jag har inget problem med det. Jag kan bli imponerad ver dem, men det betyder inte att jag vill utavla hr med dem. Fr i slutndan kan det bli s att det r deras intelligens de fr vidare, inte deras muskler.

S varfr jag skulle vilja se en brun halvsvensk eventuellt komma fyra i ett sprinterlopp, vet jag inte. Inget jag skulle se som ett ml. Inom idrott handlar det ven om identifikation. Hur skulle jag kunna identifiera mig med honom som svensk, mer n till medborgarskapet.

Vad ska vi ha dem rent nationellt till. Vad ska vi ha de vi redan har hr till, mer n fr att skapa en fattig improduktiv underklass.
Senast redigerad av EnCarte 2024-12-30 kl. 17:23.
Citera
2024-12-30, 17:19
Medlem
Citat:
Vi kan ju jmfra friidrott med hockey om du vill...

Absolut. Det finns ju garanterat fler super atleter inom friidrott n hockeyspelare. Som inte r s dr jvla atletiska nd.
Citera
2024-12-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Har du tnkt beg sjlvmord? Tror inte det r en bra id, ven om det skert kan hjlpa din egen agenda.

Det r frsts en vldigt stor andel vita med nobelpris ocks. Frre frn Afrika. Men det var frsts det jag pratade om, genom att avla bort/in judarna hr, skulle man kunna f en strre andel svenskar med nobelpris, trots ett litet genetiskt material, som inte skulle mrkas, utan utplnas inom ngra generationer. Avskaffa judendomen och ge dem en kristen grund.

Nu verkar du vara olycklig ver att du inte kan vinna ver en karibisk neger. Men jag har inget problem med det. Jag kan bli imponerad ver dem, men det betyder inte att jag vill utavla hr med dem. Fr i slutndan kan det bli s att det r deras intelligens de fr vidare, inte deras muskler.

S varfr jag skulle vilja se en brun halvsvensk eventuellt komma fyra i ett sprinterlopp, vet jag inte. Inget jag skulle se som ett ml. Inom idrott handlar det ven om identifikation. Hur skulle jag kunna identifiera mig med honom som svensk, mer n till medborgarskapet.

Vad ska vi ha dem rent nationellt till. Vad ska vi ha de vi redan har hr till, mer n fr att skapa ett fattig improduktiv underklass.

Sjlvmord? Varfr skulle jag plocka bort mitt intellekt och framgng frn befolkningen. Det ger ju ingen mening alls.

S du tror inte att det finns en koppling mellan hudarnas intellekt och antal Nobelpris?
Har du ens lst the Bell curve??
Citera
2024-12-30, 17:28
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Absolut. Det finns ju garanterat fler super atleter inom friidrott n hockeyspelare. Som inte r s dr jvla atletiska nd.
Kanske men pongen kvarstr. Vad ska man med atletism till om man inte frstr lagsport. Du tnker bara p muskler nr vi andra tnker p frmgan till samarbete, det som gjort den vita rasen dominerande p de alla civiliserade stt som tnkas kan.
Citera
2024-12-30, 17:29
Medlem
HubbaBuddas avatar
Nsta generation barnafdare kommer snart inte ha ngra alternativ n att lta sina vita renrasiga gg bli befruktade av avloppsstammar.
tminstone inte i detta landet
Citera
2024-12-30, 17:30
Medlem
En del blandningar blir jvligt sexiga, andra mindre lyckade.
Bara ngon som r latent bg kan lta bli av att bli kt av sexiga kvinnor, oavsett kulr.
Citera
2024-12-30, 17:34
Medlem
Citat:
Kanske men pongen kvarstr. Vad ska man med atletism till om man inte frstr lagsport. Du tnker bara p muskler nr vi andra tnker p frmgan till samarbete, det som gjort den vita rasen dominerande p de alla civiliserade stt som tnkas kan.

Pongen med att blanda r ju att frdla.
Du har skert sett en och annan framgngsrik svart basket eller NFL eller rentutav fotbollsspelare.
Citera
2024-12-30, 17:36
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Pongen med att blanda r ju att frdla.
Du har skert sett en och annan framgngsrik svart basket eller NFL eller rentutav fotbollsspelare.
Sjlvklart och jag mrker av deras atletism som du grna vill ppeka men ocks av att tnket skiljer sig t. De r mycket mer individualister.
Senast redigerad av Rouen 2024-12-30 kl. 17:38.
Citera
2024-12-30, 17:41
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Sjlvmord? Varfr skulle jag plocka bort mitt intellekt och framgng frn befolkningen. Det ger ju ingen mening alls.

S du tror inte att det finns en koppling mellan hudarnas intellekt och antal Nobelpris?
Har du ens lst the Bell curve??
Fast jag har inte mrkt nt intellekt, det verkar mer sjlvupplevt. Du har ider, en fantasi, men kan inte ens sga vad du vill ha och hur eller klart formulera dig. Negrer som springer fort eller nobelpris. Fr de str nog mot varandra.

Ett exempel p det, r ditt pstenden om hundars intelligens och antalet nobelpris. Vilken koppling pratar du ens om. Avel, eller att de som ger intelligenta hundar fr nobelpris?

Det finns frsts klara belgg fr att de mest framgngsrika judarna r de som r uppblandade med vita.
S vad skulle vara problemet med att avla in judar som jag freslog. Kan du frklara det?

Jag har lst vldigt mycket, men inte just den boken. Dremot har jag lst en hel del forskning inom omrdet. Men har du ngra argument som du vill framfra ur den, som du menar skulle kullkasta allt jag lst, s fr du grna gra det, om du nu ser den som en bibel.
Senast redigerad av EnCarte 2024-12-30 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in