2024-12-30, 21:35
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
I praktiken en uddamlsseger i slutminuten p hemmaplan. Otroligt imponerande.

Inser att du inte r lika imponerad. Nr vi spar det laget vi tycker allra smst om s fr det se ut hur som helst.

Nr vi dessutom har 7 startspelare borta, plockar in 6 juniorer och ett ln frn SSK och nd ker cirklar runt ett psttt formstarkt Lule, d blir jag imponerad. Att vi dessutom passerar i tabellen r en extra bonus.
2024-12-30, 21:38
Medlem
Citat:
I praktiken en uddamlsseger i slutminuten p hemmaplan. Otroligt imponerande.

Men en helt rttvis Frlundaseger enligt Lules ass trnare Henrik Stridh.
2024-12-30, 21:38
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Inser att du inte r lika imponerad. Nr vi spar det laget vi tycker allra smst om s fr det se ut hur som helst.

Nr vi dessutom har 7 startspelare borta, plockar in 6 juniorer och ett ln frn SSK och nd ker cirklar runt ett psttt formstarkt Lule, d blir jag imponerad. Att vi dessutom passerar i tabellen r en extra bonus.

Fair enough! Jag tyckte att Frlunda gjorde det bra, men nog fan rddade Lasse er ett antal gnger. Sen blir jag nstan lite rrd att Lule betyder s mycket fr er. Gott nytt r, hrredu!
2024-12-30, 21:39
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Fair enough! Jag tyckte att Frlunda gjorde det bra, men nog fan rddade Lasse er ett antal gnger. Sen blir jag nstan lite rrd att Lule betyder s mycket fr er. Gott nytt r, hrredu!

Gott Nytt. Vi ses nsta r.
2024-12-30, 21:40
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Av de 4 som Frlunda lyfter fram p Facebook r en kille fostrad i Malm och resten i Gteborg med omnejd (Kungsbacka x2, Stenungsund). Inte illa. Vad rknas till regionen? Fr ingen av dessa r frn vstra gtaland.

Stenungsund r Stenberg va? Ivar Stenberg , Otto Stenbergs lillebror
2024-12-30, 21:46
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Av de 4 som Frlunda lyfter fram p Facebook r en kille fostrad i Malm och resten i Gteborg med omnejd (Kungsbacka x2, Stenungsund). Inte illa. Vad rknas till regionen? Fr ingen av dessa r frn vstra gtaland.

Det jag citerar r mlsttningen, inte ndvndigtvis nulget. Jag vet inte exakt vad som definieras som vr region. Jag r tmligen sker p att ordet inte anvnds som I Sveriges indelning i regioner utan snarare det som kan anses vara ett naturligt upptagningsomrde.
2024-12-30, 21:47
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Stenungsund r Stenberg va? Ivar Stenberg , Otto Stenbergs lillebror

Yes
2024-12-30, 21:49
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Det jag citerar r mlsttningen, inte ndvndigtvis nulget. Jag vet inte exakt vad som definieras som vr region. Jag r tmligen sker p att ordet inte anvnds som I Sveriges indelning i regioner utan snarare det som kan anses vara ett naturligt upptagningsomrde.
Det r lugnt, Frlunda gr ett skitbra jobb med sin talangutveckling, hatten av. nskar nepo-Karlstad kunde lra sig lite av er.
2024-12-30, 21:51
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:

Gteborg har vl ett hockeygymnasium? Dit sker sig hockeyungdomar till frn hela Sverige typ .
2024-12-30, 21:55
Medlem
CalzoneItalias avatar
[quote=BlackQuartz|90550826]Det r lugnt, Frlunda gr ett skitbra jobb med sin talangutveckling, hatten av. nskar nepo-Karlstad kunde lra sig lite av er.[/QUOTE

Karlstad har vl ocks ett hockeygymnasium?
2024-12-30, 21:55
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Gteborg har vl ett hockeygymnasium? Dit sker sig hockeyungdomar till frn hela Sverige typ .
De flesta strre lag har hockeygymnasium. Min uppfattning r att man fr ska sig vart man vill men att det r naturligt att ska sig s nra hemmet som mjligt.
https://hockeygymnasiet.se/
2024-12-30, 21:57
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
De flesta strre lag har hockeygymnasium. Min uppfattning r att man fr ska sig vart man vill men att det r naturligt att ska sig s nra hemmet som mjligt.
https://hockeygymnasiet.se/

Ja det r klart, det r ju ungdomar dom vill hem till mamma och pappa efter skolan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in