2024-12-30, 18:10
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Som rubriken lyder: Hur många i din bekantskapskrets vet du (eller tror du på goda grunder) äger minst en hel bitcoin? Ni själva räknas inte.

Jag vet två personer (varav jag inte har träffat den ene på en väldig massa år). Båda har sin position helt eller delvis tack vare mitt missionerande.
Citera
2024-12-30, 20:12
Medlem
NewDawnFadess avatar
Jag känner en person med minst en bitcoin. Han verkar väldigt nöjd med det.
Citera
2024-12-30, 21:30
Medlem
Kalle81s avatar
Jag känner ingen utöver mig själv med 1 hel bitcoin.

jag har pratat med väldigt få personer om mina bitcoin. Det känns något skamligt att inneha bitcoin.

Med de svängningar som varit i Bitcoin (emellanåt nära halvering av mitt värde) vill man inte vara ansvarig för andras beslut om bitcoin.

Jag tror jag nämnt mina bitcoin för 3-4 personer, varav minst 1, kanske 2 har investerat (pga mig får jag säga). Jag påtalar och kommer fortsätta påtala för de som har köpt att bitcoin snabbt kan halveras.
Citera
2024-12-30, 21:32
Medlem
Är snarare bekant nu eftersom vi inte haft kontakt på ett tag, men känner en som i varje fall tidigare haft flera. Vet inte om han har kvar några riktiga bitcoins dock. Möjligt att han sålde när han hade tillräckligt för att bli mer eller mindre ekonomiskt oberoende.
Citera
2024-12-31, 03:12
Medlem
neomunaas avatar
Hade en nära vän som hade (då) ett par btc som han köpte med uppmuntran från mig, men han dog i covid för 3 år~ sen, antagligen är de kvar på hans binance konto eller så har binance nu tagit över de. Meningen var att jag skulle hjälpa honom men så blev han sjuk i covid och gick hastigt bort just när vi var i fart med att att han skulle ge mig 50% av hans coins....
Citera
2024-12-31, 06:07
Medlem
maktspels avatar
Jag har ett par bitcoin i portföljen. Har dock inga riktiga coins utan bara andelar man handlar genom mäklaren.
Citera
2024-12-31, 12:21
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Som rubriken lyder: Hur många i din bekantskapskrets vet du (eller tror du på goda grunder) äger minst en hel bitcoin? Ni själva räknas inte.

Jag vet två personer (varav jag inte har träffat den ene på en väldig massa år). Båda har sin position helt eller delvis tack vare mitt missionerande.

Jag kom på en bekant till, så jag har tre bekanta eller ytligt bekanta som äger minst en hel bitcoin.
Citera
2025-01-01, 18:14
Medlem
Prodelins avatar
Jag köpte btc när de stod i runt $250, det var mer en slump då jag skulle köpa en sak på nätet och de accepterade bara btc som betalning.
Citera
2025-01-01, 18:22
Medlem
Känner en ”procentare” som sist jag hörde hade sju stycken, han kommer inte att sälja på minst 10 år sa han då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in