• 6
  • 7
2025-01-04, 03:32
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jag säger så här, jag har inte heller några som helst problem med att resa genom säkert land efter säkert land. Inte det land med bäst bidrag dock, man är ju ingen babbe liksom. Smackdown Shinjuku, Tokyo, redlight kvarteren. Hyr en liten studiolägenhet där i krokarna.

Sedan kan feminatzi slåss själva. Negrerna drog ju förrfan före oss!

Ynkryggar finns det gott om i alla länder. Vilket land bor du i där svartingarna redan dragit?
Citera
2025-01-04, 15:02
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jag säger så här, jag har inte heller några som helst problem med att resa genom säkert land efter säkert land. Inte det land med bäst bidrag dock, man är ju ingen babbe liksom. Smackdown Shinjuku, Tokyo, redlight kvarteren. Hyr en liten studiolägenhet där i krokarna.

Sedan kan feminatzi slåss själva. Negrerna drog ju förrfan före oss!
Hmm,ja,Japan är säkert jättespännande/kul,dock är de rejält rasistiska där (Japanerna alltså),så räkna med att vara Gajin resten av ditt liv där..
Citera
2025-01-11, 18:51
Medlem
Kapuffs avatar
.
Citera
2025-01-16, 06:47
Medlem
Det innebär att oavsett om regeringen eller någon myndighet beordrar att det är fred, så ska och får man fortsätta kriget sålänge Sverige är under ockupation.

Så om statsministern sluter fred så är han/hon och regeringen att anse som en fiende och ett legitimt mål.

Så tolkar jag det.
Citera
2025-01-16, 06:53
Medlem
Ichwills avatar
Sverige har redan kapitulerat, blattarna och negrerna har tagit över landet sedan länge. Våra politiker slickar dessa terrorister i röven 24/7, svenska folket avgudar dessa kriminella blattar mer än sitt eget folk.
Citera
2025-01-16, 07:07
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harklank
Det innebär att oavsett om regeringen eller någon myndighet beordrar att det är fred, så ska och får man fortsätta kriget sålänge Sverige är under ockupation.

Så om statsministern sluter fred så är han/hon och regeringen att anse som en fiende och ett legitimt mål.

Så tolkar jag det.
Ja, jag tolkar också det på det viset.

Man ska göra det man kan för att motarbeta och försvåra för inkräktaren och medlöpare till ockupationsmakten.
Citera
2025-01-16, 11:47
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.bundy
Ynkryggar finns det gott om i alla länder. Vilket land bor du i där svartingarna redan dragit?

Han skrev ju att han bor i Tokyo i inlägget du svarar på
Citera
2025-01-16, 11:52
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Hmm,ja,Japan är säkert jättespännande/kul,dock är de rejält rasistiska där (Japanerna alltså),så räkna med att vara Gajin resten av ditt liv där..

Japanerna håller alltså på sina egna till skillnad från de patetiska svenskarna. I Japan är det bara ett 50-tal privatpersoner plus Yakuzan som har skjutvapen, men risken att utsättas för ett våldsbrott är mikroskopisk i Japan. I feg-Sverige kan man äga skjutvapen men bara på statens villkor och man får inte bära dem - eller något som helst annat vapen! - för att freda sig med ändå.
Citera
2025-01-16, 11:53
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Sverige har redan kapitulerat, blattarna och negrerna har tagit över landet sedan länge. Våra politiker slickar dessa terrorister i röven 24/7, svenska folket avgudar dessa kriminella blattar mer än sitt eget folk.

Svenska politiker föraktar vanliga svenska knegare och folket är sådana slavkräk att de tycker att detta är något bra.
Citera
2025-01-16, 11:58
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Svenska politiker föraktar vanliga svenska knegare och folket är sådana slavkräk att de tycker att detta är något bra.
Och ändå så vill politikerna att vi svenskar ska skydda landet som politikerna gett bort.
Citera
2025-01-16, 12:13
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Och ändå så vill politikerna att vi svenskar ska skydda landet som politikerna gett bort.

Precis. Jag kommer aldrig att lyfta yttersta lillfingerleden för att försvara det här sjuka s.k. samhället.
Citera
2025-01-16, 12:18
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Precis. Jag kommer aldrig att lyfta yttersta lillfingerleden för att försvara det här sjuka s.k. samhället.
Inte jag heller.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in