2025-01-01, 03:01
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Boqvist
Tkachuk

Aah, tack, frstod jag skulle missa ngon typisk.

Trivial pursuit trtbit till dig!
2025-01-01, 03:17
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Mnga brderapar NHL brjar ha, eller kommer ha.

Hutson.
Hughes.
Nylander.
Eklund.
Robertson.

Ja, vad jag kommer p, p rak arm.

Radek Bonk har tydligen sin son i Canada. Han mste jag brja gilla, klass namn.

Satan finns i Slovakien.

USA knns vassare. Men vilken fart dom spelar med. Kan bli stkig match, hoppas.

- Gott nytt r ocks -

Skulle vara sjukt om USA skulle ha 3 brdrarpar i sin OS-trupp 26. Hughes och Tkachuk r ju 4 spelare som lr bli uttagna. Som Lane spelar i habs s skulle han kunna bli aktuell, os lillebror Hutson, men den sistnmnda kanske inte r dr n d.
2025-01-01, 03:41
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Skulle vara sjukt om USA skulle ha 3 brdrarpar i sin OS-trupp 26. Hughes och Tkachuk r ju 4 spelare som lr bli uttagna. Som Lane spelar i habs s skulle han kunna bli aktuell, os lillebror Hutson, men den sistnmnda kanske inte r dr n d.

Ja med tanke p hur stort USA r och hur mnga licensierade spelare dom har.

Nstan underligt hur hrt frankrad talang verkar vara i vrt DNA.

Vra Sedin brder var ju nstan p pongen lika duktiga.
2025-01-01, 04:26
Medlem
Alvids avatar
Jvlar vad fort det gr, frn frsta sekunden.
2025-01-01, 04:42
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Jvlar vad fort det gr, frn frsta sekunden.

Jag tnkte p det ocks, som att det knns vara hgre tempo n en typisk NHL match. Snart fr dom ju nstan ka mttet p rinken s det inte blir bara tok ka fram och tillbaka.

Trkigt med s mnga PP, knns som Kanada inte kom undan med deras s ofta spel p grnsen, samtidigt var USA effektiva.

Kanada skrmmer mig inte just nu om vi stlls mot dom lngre fram, USA betydligt mer.

Fr ju en att undra vad Finland kan stadkomma ocks.

ppen turnering tycker jag.
2025-01-01, 04:42
Medlem
Fibululans avatar
Smre spel i NHL och smre lag frn Kanada och USA i JVM.
2025-01-01, 04:51
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Kanada skrmmer mig inte just nu om vi stlls mot dom lngre fram, USA betydligt mer.

Fr ju en att undra vad Finland kan stadkomma ocks.
Hller med dig. Kanada knns inte s farliga just nu. Dock sg jag inte vran match mot tjeckerna, s jag vet inte riktigt var vi str heller, ven om jag vet att vi vann den matchen.

Sen ska man veta att Kanada alltid har en frmga att hja sig i slutspelet, man kan aldrig rkna ut dom riktigt. Men visst knns USA farligare i nulget, inte bara baserat p denna match, utan turneringen som helhet hittills.

Finland har jag inte sett s mycket denna turnering. Mitt lilla intryck jag ftt r att de knns smtt trubbiga, men har som s ofta frmgan att jobba bra som lag. S de kan alltid bli farliga, fr vilken motstndare som helst.
2025-01-01, 04:59
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Hller med dig. Kanada knns inte s farliga just nu. Dock sg jag inte vran match mot tjeckerna, s jag vet inte riktigt var vi str heller, ven om jag vet att vi vann den matchen.

Sen ska man veta att Kanada alltid har en frmga att hja sig i slutspelet, man kan aldrig rkna ut dom riktigt. Men visst knns USA farligare i nulget, inte bara baserat p denna match, utan turneringen som helhet hittills.

Finland har jag inte sett s mycket denna turnering. Mitt lilla intryck jag ftt r att de knns smtt trubbiga, men har som s ofta frmgan att jobba bra som lag. S de kan alltid bli farliga, fr vilken motstndare som helst.

Yes bra summerat.

Kanada i slutspel plus med publiken i ryggen, det blir ingen homerun. Men individuellt och som lag vet jag vi kan sl dom mer nu n ofta frut.

Nu vet jag inte om det blir s som dom sa, Finland mot Tjeckien i kvartsfinal, tror den kan bli lite lurig, Tjeckien smyger ofta med i skuggorna, lite ltt underskattade.

Ah, kul det brjar snart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in