2025-01-01, 19:49
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Vi är olika och vissa av oss är troende och skulla aldrig få för att ägna oss åt utom- eller fröräktenskapligt köttsligt umgänge. Trådskaparen är förmodligen en ateist med tvivellaktiga värderingar och stor chans till könssjukdomar.

Dags för många här att börja respektera sig.

De mest dekadenta unga människor jag träffat var när jag hängde runt med "troende".
Det fanns väldigt få frälsta bland de "troende" om man säger så.
90 % hade inte ens goda värderingar eller var konsekventa med sina handlingar. Av 500 personer kanske 2-3 personer skulle kunna klassas som kristna i övertygelse och praktisk efterlevnad.
Citera
2025-01-01, 20:16
Medlem
Vad har detta med jämställdhet att göra? Diskriminering?
Citera
2025-01-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Internt är inte bra för små grabbars psyke.

Vad jag kan minnas så var detta inge
problem för 20år sen.
Då mådde alla bra i huvudet och satt inte och läste smörja/gnäll på Internet.

För fanns det
”Hings” och blyga men alla fick.
Detta snack fans inte huvudtaget, alla körde sitt eget race.

Och alla sprang inte efter 9-10 tjejer
Då viste man att man kör i sin liga, i dag vill alla ha ”Instagram bruden ”

Inte legat med en svensk tjej sedan 2012.
Aldeles för tråkiga, sega, utseefixerade, ytliga osv.skulle hellre knulla en tvättkorg
Citera
2025-01-01, 20:25
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Det blev lite snack i natt angående att tjejer alltid kan få knulla. Jag menade på att killar ligger i underläge eftersom tjejer alltid kan få sig ett knull oavsett hur risiga och jävliga de ser ut, så länge de inte är för petiga vem de drar hem.

En tjej som var med menade att det stämmer för oss killar också. Så länge killar kan bita ihop och blunda så kan i princip alla dra hem ett vrak eller en bög, och dessutom antagligen spruta vilket tjejen sannolikt inte får på ett engångsknull. Hon menade också att när man letar efter sex letar man ju underförstått efter sex som känns skönt, och att det är mindre troligt att tjejen har det okej skönt på ett engångsknull.

Hennes kille menade att tjejer fortfarande är bortskämda eftersom de ju kan få knulla varenda gång de går ut, så länge de inte bryr sig så mycket om de är intresserade av killen eller som de vill att sexet ska vara särskilt bra. Det kröp fram att han inte varit särskilt imponerad av henne när de träffades, men att han bet ihop eftersom man inte kan räkna med högsta vinsten varje gång, och det slutade ju lyckligt för henne. Alltså har tjejer det bättre.

Vad tycker ni, jämnar det ut sig så att tjejer och killar har ungefär samma fördelar och nackdelar när det gäller att dra hem från krogen och knulla?

Jag ber till gud om att ni inte är äldre än 20.
Citera
2025-01-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
"Kan få knulla"? Ligger inte ambitionen högre än så kan man ju lika gärna tillfredsställa sig själv hellre än att gå hem med precis vem som helst. Herregud....

Precis.
Skulle ”att få knulla” vara det högsta priset!?😁

Man får nog vara bra ung för att inte kommit till insikt om hur mycket mer det finns att vinna, och hur kontraproduktivt det är att dra hem andra-sorteringen
Citera
2025-01-01, 21:03
Medlem
Ragga på krogen, förekommer det ens längre? Är det eftersträvansvärt?

Det stämmer väl att kvinnor har lättare att hitta tillfälliga sexpartners, men det är väl en rätt värdelös "fördel" om man inte vill ha en massa tillfälliga sexpartners - det är förvisso mest män som önskar sig sådana, enligt erfarenheten.
Citera
2025-01-01, 22:16
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
"Kan få knulla"? Ligger inte ambitionen högre än så kan man ju lika gärna tillfredsställa sig själv hellre än att gå hem med precis vem som helst. Herregud....

Fast det här svaret är väl signifikativt för hur skillnaden mellan könen ter sig att vara.

Kvinnors ambitioner är högre, likaså risken vad gäller övergrepp.

En vuxen kvinna har förmodligen haft tillräckligt mycket meningslöst sex för att förstå att det oftast inte är värt det, ni behöver mer tillsyn och uppvärmning än vad ett kvart i två ragg kan ge er.

Medan en man sätter ett högre värde vid att dels slippa gå hem själv och dessutom ge sig själv chansen att han "kan få knulla".

Sexleksaker slår ständigt nya försäljningsrekord, där jag misstänker att kvinnor står för den största delen av marknaden, så det är ju inte det att ni inte är kåta. Ni vill bara ha större garantier för njutning.
Citera
2025-01-01, 22:20
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Jag ber till gud om att ni inte är äldre än 20.
Tja, vi behöver ju inte ens finnas. Det kan ju var en inlägg som handlar om diskussioner och åsikter som yttrat tidigare, men där de är bättre organiserade och därför enklare för folk att inte virra bort sig i. Eller så finns vi och är gymnasieungdomar som tycker att knulla är svårt och spännande och det viktigaste eller mest relevanta i livet. Eller så är vi 50, fulla och dumma som man kan bli på nyår, och det kan man väl unna oss någon gång ibland även om vi inte diskuterar börsen och solsidan.
Citera
2025-01-01, 22:22
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
"Bita ihop" lol. Då avstår man väl hellre. Hade aldrig kunnat göra så.
Skulle säga att tjejer generellt dejtar över sin nivå. En tjej 6a tycker att hon skall ha minst en man 8a och får ofta det eftersom killar borde skärpa till sig och vara lite mer kräsna.
Sedan finns det motsatta fenomenet. Tjejer som har uppvaktning av 8or, men av någon anledning väljer tattad, nerknarkad halvkriminell morran/tobias-snubbe. Det är förvirrande.
Känner inte igen fenomenet och ämnet handlar inte om dejting utan om ragg.
Citera
2025-01-02, 06:19
Medlem
Jag har aldrig förstått mig på detta att ragga upp ligg, varför på fyllan ta hem eller gå hem till okända mer eller mindre oattraktiva främlingar och ligga med dom?
Jag föredrar att lära känna en partner och få känslor på riktigt innan jag ligger med honom.
Citera
2025-01-02, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Han hade väl en vältränad 25 årig flickvän när han träffade den prostituerade.

Att han kastar bort det får ju stå för honom.
Att han gick till en prostituerad hade dock inget med att han inte kunde få något ligg med yngre vackra kvinnor.
Snarare att det var mer problematiskt som känd.

Tror det handlar mer om kontrollen han fick av att köpa sex. Inte att han inte fick andra unga tjejer än sin flickvän.

Det köpta sexet är helt känslolöst(oftast). Är ju något annat än sexet med flickvännen.

Sen hade han nog köpt sex innan de träffades och han fortsatte big bara av gammal vana.
Citera
2025-01-02, 10:04
Medlem
Citat:
vad skulle ambitionen vara då menar du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in