• 4
  • 5
2025-01-01, 22:33
Medlem
X är ju den moderna tidens dårhus så det är väl bra att dom som är aktiva där har något att sysselsätta sig med.
Citera
2025-01-01, 22:58
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Är väl dock inte helt omöjligt att något företag haft utsläpp av något som inte snappas upp av sensorerna. Miljöregler är ju ganska tveksamma i USA. Finns en video ute på PerfectUnion på YouTube med en kvinna som stämmer Formosa Group i Texas för andra gången över deras galna utsläpp av plast och kemikalier i vattnet. Tydligen förhalar företaget rättsprocesserna och äter skadestånden eftersom det är billigare än att sluta förorena.

https://www.desmog.com/2023/04/24/te...goldman-prize/

Såg massa folk på sociala medieplattformar som hävdar även: Sweden, UK blabla samma sak här och där men det är ju rena och skära lögner.. Detta pågår varken i Sverige eller England, förmodligen heller inte i USA. Ett land där 1 utav 8 kan nämna en delstat i sitt eget land, Skrämmande hur lättförledda de är
Citera
2025-01-01, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklistan
Hur vet vi att du inte är det stora trollet då? Du kanske försöker missleda oss från sanningen ditt kräk!

Jo vad är troligast, att det kommer UFO som drar cumshot över hela America och ingen myndighet märker detta. Enbar tomtar med 10k följare på Wokekonton.

Eller att jag hävdar bluff?

Ta dig du en titt i spegeln Ivan Trollovitch
Citera
2025-01-02, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gill.Bates
Jo vad är troligast, att det kommer UFO som drar cumshot över hela America och ingen myndighet märker detta. Enbar tomtar med 10k följare på Wokekonton.

Eller att jag hävdar bluff?

Ta dig du en titt i spegeln Ivan Trollovitch

Nu tror inte jag på några gaser.
Men det är många drönare i usa som släpper ut något just nu och som myndigheterna påstår att de inte vet vilka det är.
Citera
2025-01-02, 02:20
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Är det bekräftat att man får herpes av det?
Citera
2025-01-02, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
chemtrails är ett faktum, det är idioterna som ifrågasätter det som är foliehattar på riktigt.
Amen till det. Blåögda idioter som inte ser även om det sker mitt framför ögonen på dem. Drönarna släpper "skit" över delar i USA. Varför gör de det? Varför säger ledarna att de inte vet vad för sorts drönare det är? Varför skickar de inte upp försvaret och skjuter ner dem? Jo för att de vet och de har beordrat upp dem. Är det kanske "smart dust" de släpper ut? Militära övningar? Utomjordingar och annat lands drönare kan man utesluta då regeringen inte gör något. De håller på med en massa skit och manipulerar väder och annat. Inte heller omöjligt att det är tester för att blockera solljus att nå jorden för att sänka temperaturen den där 1,5 graden för att "rädda" klimatet.
Citera
2025-01-02, 17:33
Citat:
Ursprungligen postat av MasterofCeremonies
Du heter Gill.Bates. Antingen så är du avlönad eller så tror du på allt så länge det sägs från TVn. Du har iallafall ingen trovärdighet med det namnet

Jag hoppas innerligt att du faktiskt förstår att jag inte är Bill Gates..?

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu tror inte jag på några gaser.
Men det är många drönare i usa som släpper ut något just nu och som myndigheterna påstår att de inte vet vilka det är.

Har du någon faktiskt källa på detta, alltså dessa påstådda drönare som härjar över Amerika och sprider dimma?
Citera
2025-01-02, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gill.Bates
Jag hoppas innerligt att du faktiskt förstår att jag inte är Bill Gates..?

Har du någon faktiskt källa på detta, alltså dessa påstådda drönare som härjar över Amerika och sprider dimma?

Har ingen källa mer än något påstående av någon kvinna, så det får man ta med en skopa salt.
Men det är ju många som ser drönare och att de i vissa fall släpper ut något.

Men det lär ju komma fram tillslut, kan inte tänka mig att amerikanska myndigheter inte vet vad det är för något.

Vet dom inte vad det är och inte kan fånga dem.
Så räcker det för ryssar och kineser att ha 100 drönare och köra runt och göra vad de vill

Så jag ser det som väldigt osannolikt
Citera
2025-01-03, 05:17
Medlem
Alla fenomen är alltid de mest naturliga, eller så är det flat earth och aliens. Den riktiga konspirationen kanske är att sociala medier är riggat för att skapa klyftor och konflikter
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in