• 3
  • 4
2025-01-11, 22:21
Medlem
De brukar försvinna efter max 1–2 dagar. Om det sträcker sig till 1 vecka kan det bero på att det varit blandat med något annat skit. Det kan också orsakas av mycket stress, dålig kost, vitaminbrist eller för lite vätska. Känslan av att inget står still är normalt, men oftast om man tar det mycket eller frekvent. Kalla händer är ett vanligt symptom, särskilt vid högre doser/nybörjare.
Senast redigerad av rajtantajtan699 2025-01-11 kl. 22:24.
Citera
2025-01-12, 01:12
Medlem
hippien47s avatar
Värsta drogen. Brottsoffer för denna drog vill man supporta.
Citera
2025-01-15, 06:54
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
Som rubriken säger och det blev kanske för mycket för mådde riktigt dåligt i 2 dagar. Nu efter 6 dagar så ligger man i sängen och typ skakar och kall om händerna ibland. Står jag upp så är det som att ingenting står stilla. Undrar om detta är vanligt för vissa? När kan det gå över?

Var försiktig. Som med alla droger så räcker det med 1 gång för att du ska bli "kär". Sen vilken drog det är vet man inte.

Jag som hade odiagnotiserad ADHD vid 18 års ålder tog Ecstasy som jag blev "kär" i. Köpte MDMA igen; insåg att detta va fan inte vad jag va ute efter. Ne, det va amfetamin/MDMA E tablett jag tog första gången och det var amfetaminet jag var ute efter. Rest is history

Lite som anden i lampan. När du vet; då vet du och hjärnan minns allt. Den glömmer aldrig när det kommer till droger
Citera
2025-01-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det låter mer som att du tagit råttgift än tjack. Jag har haft race på flera veckor utan mat (dock rikligt med vatten!) och har ändå inte känt så som du när jag gått ned på det. Om det nu var tjack så var det i alla fall inte rent tjack, den saken är säker. Vad det kan ha varit vet jag dock inte.
Instämmer men om det var utspätt isåfall med vad vilken drog är billigare en tjack liksom. Så det blir värt att banka skiten.
Citera
2025-01-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det låter mer som att du tagit råttgift än tjack. Jag har haft race på flera veckor utan mat (dock rikligt med vatten!) och har ändå inte känt så som du när jag gått ned på det. Om det nu var tjack så var det i alla fall inte rent tjack, den saken är säker. Vad det kan ha varit vet jag dock inte.
Instämmer. Antar med dendär blöt svettiga 2 timmar sömnen varje dag oxå? Gick åt Helvete för mig tillslut anti psykotiska hela köret...
Citera
2025-01-17, 20:39
Medlem
KringExs avatar
Min första gång på tjack glömmer jag aldrig. Det är det bästa och mest euforiska jag har upplevt i drogvärlden
Citera
2025-01-19, 10:46
Medlem
Kaffeochladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Var försiktig. Som med alla droger så räcker det med 1 gång för att du ska bli "kär". Sen vilken drog det är vet man inte.

Jag som hade odiagnotiserad ADHD vid 18 års ålder tog Ecstasy som jag blev "kär" i. Köpte MDMA igen; insåg att detta va fan inte vad jag va ute efter. Ne, det va amfetamin/MDMA E tablett jag tog första gången och det var amfetaminet jag var ute efter. Rest is history

Lite som anden i lampan. När du vet; då vet du och hjärnan minns allt. Den glömmer aldrig när det kommer till droger
kan instämma om att flera polare har blivit kär i eva med odiagnoserad ADHD. Dock när dem har lyckats sluta med E har alla börjat ta 3c av någon anledning.
Senast redigerad av Kaffeochladd 2025-01-19 kl. 10:49.
Citera
2025-01-19, 18:05
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeochladd
kan instämma om att flera polare har blivit kär i eva med odiagnoserad ADHD. Dock när dem har lyckats sluta med E har alla börjat ta 3c av någon anledning.

Ingen aning angående 3cmc. Ser det som före min tid; likt vita snus eller vapes kategorin. Why change what works Amfetamin/Meta funkar ju, aldrig tänkt på RC
Citera
2025-01-27, 18:58
Medlem
Kaffeochladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Ingen aning angående 3cmc. Ser det som före min tid; likt vita snus eller vapes kategorin. Why change what works Amfetamin/Meta funkar ju, aldrig tänkt på RC
Känns som att 3c är mer populär än affe där jag bor iaf, speciellt hos ungdomarna varför vet jag inte
Citera
2025-01-28, 17:44
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeochladd
Känns som att 3c är mer populär än affe där jag bor iaf, speciellt hos ungdomarna varför vet jag inte

Dom vet väl inte bättre, säkert pissigt tjack i omlopp också hos dom som gjort att dom väljer 3an istället.
För jag kan inte förstå om man väljer att fortsätta med 3an om man väl fått prova kvalitétjack...
Citera
2025-01-29, 04:42
Medlem
Ät och drick mycket vatten
Citera
2025-01-29, 16:30
Medlem
Kaffeochladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Dom vet väl inte bättre, säkert pissigt tjack i omlopp också hos dom som gjort att dom väljer 3an istället.
För jag kan inte förstå om man väljer att fortsätta med 3an om man väl fått prova kvalitétjack...
Det sjuka är att det kostade nästan lika mycket som slajf för nån månad sen. Kan va att det inte syns på piss eller nåt sånt ingen aning varför
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in