Citat:
Ursprungligen postat av
StonerIsland420
Hej ska jobba som spelvärd för evolution på malta har några enkla frågor ifall någon har erfarenhet. Vad är lönen? Håller de 20 dagars boende samt hur ska man lösa efter det? Kollektivboende eller bo i garage funkar men hur lösa? Inga moralpredikor tack vet vad jag ger mig in på.
Du vet inte vad du ger dig in på, för isåfall hade du vetat om din lön, samt vad de erbjuder för relocation package. Om du ni vill veta vad du ger dig in på så kollar du igenom ditt kontrakt, alternativt kontaktar rekryteraren och efterfrågar den informationen.
Evolution har jag för mig erbjuder en viss grundlön, samt en bonus baserat på att du inte fuckar upp någonting. Samt att du lär ha en hel del möjligheter att jobba extra. Gissningsvis lär din lön hamna någonstans runt 15k svenska i månaden.
Ditt relocation package är att du får tillgång till en lägenhet där du har en sängplats tills du hittar någonting eget. Redan nu kan det vara värt att gå in på Facebook och joina en av alla uthyrningsgrupper (Rent an Apartment / Flat to Let / Share a Room in Malta) och kolla på någonting lite mer permanent) Förslagsvis väljer du någonting som inte är alltför långt ifrån jobbet. Samt, om du inte vill spendera hela din lön på hyra bör du kanske hitta en eller flera personer att dela boende med. Gå med i MaltaSvenskar och posta där, alternativt försök nätverka med dina nya kollegor.