Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Tvek på det.
Hany är
Approximately 675,597 people bear this name

Most prevalent in:
Egypt
Highest density in:
Saudi Arabia

https://en.wikipedia.org/wiki/Hani_(name)
Hany (also Hani; Arabic: هانئ hānī' "carefree" and "happy" or in Hawaiian "To move lightly; to touch" ) is a masculine Arabic given name, a unisex Hawaiian given name, a Hungarian (a diminutive of Ann[citation needed]),Malay, Indonesian and Korean unisex given name.[citation needed] It is also a surname.

Tvek på det.
2018 flyttade hon ihop med en Fadi till ny bostad i Södertälje.
Kan vara en Kontorschef / Reg. Fastighetsmäklare på Notar.
Finns på krimfup men ingen FUP på han där.

Helda har 6 förundersökningsprotokoll (FUP) där.
De bodde ihop i 2 år.

Har hon någon formell ytbildning? Linkedin saknar det

Inget tvek. Mitt ex säger att när hon var 18 jobbade hon som personlig assistent i Landskrona. Hon flyttade upp till Stockholm 2014-2015 och gifte sig. Separerade 2016. Verkar ha fått missbruksproblem, men verkar som hon hade hunden som träning. Hon är inte jurist, lilla systern är. De gick till syrianska katolska kyrkan, mitt ex vet ej varifrån föräldrarna härstammade.
Citera
Idag, 21:08
Medlem
atskitvlasovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hon ser svensk ut, och har ett svensk klingande namn. Inget exotiskt eller importerat fenomen
tror då jag

Rätt osäker på att det är ett svenskt namn. Googla efternamnet +Södertälje för exempel. "Helda" låter dessutom som en påhittad mix av Helga och Hilda.
Citera
Idag, 21:08
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Inget tvek. Mitt ex säger att när hon var 18 jobbade hon som personlig assistent i Landskrona. Hon flyttade upp till Stockholm 2014-2015 och gifte sig. Separerade 2016. Verkar ha fått missbruksproblem, men verkar som hon hade hunden som träning. Hon är inte jurist, lilla systern är. De gick till syrianska katolska kyrkan, mitt ex vet ej varifrån föräldrarna härstammade.

Okej, jag betvivlar inte dina intressanta uppgifter. De är bra.
Men att hunden var hennes enda kärlek efter det kan stämma bara en kort tid. Om alls, vi vet inte när hon föll för Fadi.
Citera
Idag, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Okej, jag betvivlar inte dina intressanta uppgifter. De är bra.
Men att hunden var hennes enda kärlek efter det kan stämma bara en kort tid. Om alls, vi vet inte när hon föll för Fadi.
Aha, det var så du menade. Det var nog bara lite extra drama
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in