Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorRuttenBanan
Paret jag tänkte på då jag först såg notisen på instagram.. se på fan.
Är inte så belevad i hökis men bor nära tuben och brukar se dom på fyllan vid tuben då de kommer från Farsta c med bolagetpåsar typ varje dag.
Senast i torsdags såg jag dom sitta på perrongen. Hon kräktes o drack öl. Dom bråkar alltid o skriker på engelska.
För nån månad sen lämnade hon honom på en parkbänk vid tuben o snubblade hem. Sen kom polis o ambulans o plockade honom.
Otroligt alkoholiserade.
Dom ser snyggare ut på bilderna. Otroligt spritfeta är dom nu.
Han brukar pissa utanför tuben, dom skriker o bråkar, lägger upp sina öl på marken, allting framför barnfamiljer som hämtar från dagis.
Förstår att det rubricerades som sjukdomsfall först då båda är sjukt alkade.
Usch vad tragsikt. Hon är amerikan, högutbildad advokat som jobbade som advokat på Manhattan och hängde med the bold and beautiful. Vet i fan vad som hände, men verkar ju haft problem med alkohol redan då.
Undrar hur hon ens hamnade i Sverige, men ser att hon är vän på fb med lite svenska modefolk, kanske kom hit via jobbet och ballade ur? Båda har varit på HVB-hem så kanske de träffades där? Hur hamnar man på HVB? Han har också en del fränisar i sin vänlista på fb, gissar att de båda varit lite klubbare som tog natten med till dagen och inte fixade sina jobb och sedan gått utför.