2025-01-03, 23:37
Medlem
Udda par. Känns def som en missbrukarsituation som gått över styr.

Noterar att Anna haft en Poste restanteadress under en period (Mr Koll)

Anna hette tidigare B@con-Silveira i efternamn och bodde i USA, redan då i klammeri med rättvisan.
Här är Anna 2011: https://www.thegazette.com/news/guil...er-bikini-wax/
Senast redigerad av Shilohoha 2025-01-03 kl. 23:41.
Citera
2025-01-03, 23:46
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Udda par. Känns def som en missbrukarsituation som gått över styr.

Noterar att Anna haft en Poste restanteadress under en period (Mr Koll)

Anna hette tidigare B@con-Silveira i efternamn och bodde i USA, redan då i klammeri med rättvisan.
Här är Anna 2011: https://www.thegazette.com/news/guil...er-bikini-wax/

Tack för infon. Ja, jag tror du har rätt. Känns som ett bråk i hemmet som har spårat ur. Förutsatt att det nu är Anna som blivit bragd om livet.
Citera
2025-01-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Tack för infon. Ja, jag tror du har rätt. Känns som ett bråk i hemmet som har spårat ur. Förutsatt att det nu är Anna som blivit bragd om livet.

Enligt Aftonbladet är den misstänkta en man. Så tyder på att det är Anna det gäller.
Citera
2025-01-04, 00:59
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
En förundersökning om mord har inletts för att utreda om något brott begåtts i samband med dödsfallet. Personen som gripits har ännu inte hörts enligt polisen.

Behöver med andra ord inte vara mord.. vi får avvakta och se .

Om brott begåtts så är det väl årets första mord.

Ja troligtvis. Givetvis svenskar.
Citera
2025-01-04, 01:38
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaxarFrank
Enligt Aftonbladet är den misstänkta en man. Så tyder på att det är Anna det gäller.

Varför inte den andra kvinnan i bostaden?
Zu huur Mo hamed O sman

Hur kan Zu huur heta Mohamed ??

Alla tre kända från Krimfub
Citera
2025-01-04, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Varför inte den andra kvinnan i bostaden?
Zu huur Mo hamed O sman

Hur kan Zu huur heta Mohamed ??

Alla tre kända från Krimfub

Är nog en som bodde där för ett-två år sen. Om du kollar ratsit har den personen ingen adress, men på Mr Koll är den skriven på lgh du nämner.
Citera
2025-01-04, 04:41
Medlem
Paret jag tänkte på då jag först såg notisen på instagram.. se på fan.
Är inte så belevad i hökis men bor nära tuben och brukar se dom på fyllan vid tuben då de kommer från Farsta c med bolagetpåsar typ varje dag.

Senast i torsdags såg jag dom sitta på perrongen. Hon kräktes o drack öl. Dom bråkar alltid o skriker på engelska.

För nån månad sen lämnade hon honom på en parkbänk vid tuben o snubblade hem. Sen kom polis o ambulans o plockade honom.
Otroligt alkoholiserade.
Dom ser snyggare ut på bilderna. Otroligt spritfeta är dom nu.
Han brukar pissa utanför tuben, dom skriker o bråkar, lägger upp sina öl på marken, allting framför barnfamiljer som hämtar från dagis.

Förstår att det rubricerades som sjukdomsfall först då båda är sjukt alkade.
Citera
2025-01-04, 07:10
Medlem
Verkar inte röra sig om några djupt rotade lokalbor. Bort kort tid på adressen och bara under 2023 folkbokförda på tre olika gemensamma adresser i Södertälje, Skärholmen resp Bromma samt i närtid även individuellt ytterligare adresser i Stockholmsområdet och Poste Restante... Tragiskt naturligtvis.
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2025-01-04 kl. 07:18.
Citera
2025-01-04, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorRuttenBanan
Paret jag tänkte på då jag först såg notisen på instagram.. se på fan.
Är inte så belevad i hökis men bor nära tuben och brukar se dom på fyllan vid tuben då de kommer från Farsta c med bolagetpåsar typ varje dag.

Senast i torsdags såg jag dom sitta på perrongen. Hon kräktes o drack öl. Dom bråkar alltid o skriker på engelska.

För nån månad sen lämnade hon honom på en parkbänk vid tuben o snubblade hem. Sen kom polis o ambulans o plockade honom.
Otroligt alkoholiserade.
Dom ser snyggare ut på bilderna. Otroligt spritfeta är dom nu.
Han brukar pissa utanför tuben, dom skriker o bråkar, lägger upp sina öl på marken, allting framför barnfamiljer som hämtar från dagis.

Förstår att det rubricerades som sjukdomsfall först då båda är sjukt alkade.

Usch vad tragsikt. Hon är amerikan, högutbildad advokat som jobbade som advokat på Manhattan och hängde med the bold and beautiful. Vet i fan vad som hände, men verkar ju haft problem med alkohol redan då.

Undrar hur hon ens hamnade i Sverige, men ser att hon är vän på fb med lite svenska modefolk, kanske kom hit via jobbet och ballade ur? Båda har varit på HVB-hem så kanske de träffades där? Hur hamnar man på HVB? Han har också en del fränisar i sin vänlista på fb, gissar att de båda varit lite klubbare som tog natten med till dagen och inte fixade sina jobb och sedan gått utför.
Citera
2025-01-04, 08:43
Medlem
Alfons-Bokalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixabilbengt
Leva ett hårt liv, milt uttryckt.

Hade räknat med någon som såg helt annorlunda ut.
Vad i hans utseende på de 3 bilderna är så illa?

Skämtar du med oss? Snubben ser ju helt neddrogad och nerpissad ut på varenda bild.
Citera
2025-01-04, 08:43
Medlem
Hade en kille i området som snodde cyklar,kallades Cykel- T#om#s,tror han och mannen är syskon.
Citera
2025-01-04, 09:04
Medlem
Så tragiskt från advokat till alkis i hökis..hur kan det gå så illa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här