• 3
  • 4
2025-01-07, 09:31
Medlem
Oh-be-wans avatar
Jag hade avstått. Jag är mer den naturliga typen. Att hålla på att locka och grejor, fråga dig själv innerligt, ger det inte dig en falsk bild av dig själv? Att du inte är den du försöker föreställa?

Att ha blond krylligt hår kan vara väldigt sexigt. Men fan inte fejkat blont krylligt hår.
Citera
2025-01-07, 09:58
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolofKustafsson
Är väldigt manlig i övrigt så vore najs att balansera sig dock med lite femininitet som att blondera och permanenta sitt hår om det är snyggt.
Manlig? Då rakar du av dig allt
Citera
2025-01-07, 11:27
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Hahaha nej, men du får mig att ifrågasätta det nu när jag läser min ts igen.

Du måste nog ha kommit fram till att du är stjärtpirat vid det här laget. Men det är OT, gå till en frisörsalong. Välj en med andra rövryttare som frisörer, så hjälper de dig!
Citera
2025-01-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Du måste nog ha kommit fram till att du är stjärtpirat vid det här laget. Men det är OT, gå till en frisörsalong. Välj en med andra rövryttare som frisörer, så hjälper de dig!

Med andra ord ska jag gå till en frisörsalong med manliga frisörer? Jag tycker kvinnliga frisörer är bättre generellt sett men när det kommer till den här graden av bajspackande kanske du har rätt.
Citera
2025-01-07, 17:47
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Med andra ord ska jag gå till en frisörsalong med manliga frisörer? Jag tycker kvinnliga frisörer är bättre generellt sett men när det kommer till den här graden av bajspackande kanske du har rätt.

Hehe tänkte mest att skinkprinsar i allmänhet vet bättre om sina frisyrer. Men har du fint långt hår redan så kan nog en kvinna ta hand om det med.

Vet faktiskt inte om det var korvryttare som tog hand om alla hårdrockare förr i tiden t.ex., eller kvinnor. Du får väl meddela i tråden hur det blir, så att historia kan skrivas. Lycka till!
Senast redigerad av Jahbrah 2025-01-07 kl. 17:50.
Citera
2025-01-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Hehe tänkte mest att skinkprinsar i allmänhet vet bättre om sina frisyrer. Men har du fint långt hår redan så kan nog en kvinna ta hand om det med.

Vet faktiskt inte om det var korvryttare som tog hand om alla hårdrockare förr i tiden t.ex., eller kvinnor. Du får väl meddela i tråden hur det blir, så att historia kan skrivas. Lycka till!

Tack så mycket. Skriver om jag gör det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in