Maviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Maviel 2025-01-08, 10:34
Moderator
Håll er till topic! Topic är inte att enbart förolämpa er motdebattör och dens fru/syster!

Inlägg som inte håller topic kan komma att varnas i stor utsträckning efter detta meddelande postas och upprepade varningar leder till avstängning för ohörsamhet!

/Moderator
2025-01-08, 10:57
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
I så fall skulle kvinnor ha samma - vi har ju också blivit ammade en gång - så SÅ är det nog inte. Det är en sexuell nyckelretning för män, på samma sätt som en mans kraftiga haklinje eller starka muskulatur är det för kvinnor.

Har inte sett inläggen de senaste sidorna. Såg bara detta.
Alltså män gillar bröst för att bröst växer av estrogen.
Kvinnor gillar hakor och muskler av samma anledning fast där är det testosteron.
Citera
2025-01-08, 12:02
Medlem
Tycker det är roligt att dom blir så desperata efter uppmärksamhet när deras primetime är förbi och inte en jävel vill ge dom kuk längre.
Sjukt patetisk beteende
Citera
2025-01-08, 12:54
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Av nyfikenhet...Varför gör man så?

Lätt sätt att få bekräftelse från män som vill ligga och väninnekören som skänker styrkekramar
Citera
2025-01-10, 02:10
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Men du gör att de känner sig värdefulla för inget mer än utseendet. Du förlöjligar dig själv och förnedrar kvinnan med ditt beteende! Du behandlar dem som småbarn! Lägg av med detta för helvete! Som sagt ge beröm när folk förtjänar det men fan inte för att någon har sminkat upp sig och gått till frissan.
Utöver det trevliga i att få uppskattning så är poängen att bekräfta vänner och kollegor. Att visa att du ser dom, att dom upptar plats och betydelse i ditt liv. Våra atomiserade liv är för många fruktansvärt nedbrytande.

Bortsett från unga kvinnor med synnerligt högt knullkapital är få i världshistorien blasé inför en komplimang. En ordinär man får så sällan komplimanger att han fortfarande i medelåldern kan leva på att en tjej i högstadiet en gång kallade honom smart.
Citera
2025-01-10, 04:00
Medlem
laughingducks avatar
Vad folk gör på sina egna profiler stör mig ej .

Men att lägga upp en selfie dagligen . I random facebook grupp stör mig !!
Citera
2025-01-10, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Jag har en vän på facebook som är runt 40+ och lägger upp selfies varje dag och ibland flera gånger om dagen.

Ibland verkar hon ha använt självutlösare eller bett någon annan fota henne så att det ska se ut som om hon inte vet att hon blir fotad. Helt patetiskt helt enkelt.

Av nyfikenhet...Varför gör man så? Bekräftelsebehov uppenbarligen och det har vi ju alla men varenda jäkla dag? Hur mår man egentligen då? Hur orkar man?
Har ni såna kompisar?

Jag förstår att du själv inte vill bli fotograferad överhuvudtaget, det beror nog på att du rökte alltför mycket i din ungdom och att du därför redan vid 40 års ålder ser ut som ett russin
Citera
2025-01-10, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Utöver det trevliga i att få uppskattning så är poängen att bekräfta vänner och kollegor. Att visa att du ser dom, att dom upptar plats och betydelse i ditt liv. Våra atomiserade liv är för många fruktansvärt nedbrytande.

Bortsett från unga kvinnor med synnerligt högt knullkapital är få i världshistorien blasé inför en komplimang. En ordinär man får så sällan komplimanger att han fortfarande i medelåldern kan leva på att en tjej i högstadiet en gång kallade honom smart.
Du har en poäng, detta med bekräftelse och att bli sedd. Har en vän som faktiskt noterar om likes uteblir, och tar det som ett tecken på kommande nattfrost…
Det är förstås inte hälsosamt. Men Facebook tappar tydligen mark, kanske man nostalgiskt kommer att längta tillbaka till en tid med riktiga nätvänner, inte AI genererade. (Förmodligen är vi å andra sidan så körda då att vi föredrar AI-relationerna?)
Citera
2025-01-10, 11:40
Medlem
nonameds avatar
Vad spelar det för roll? Ta bort vännen eller go offline? Jag är en av dom kompisar som uppdaterar varje dag vad dom gör i mitt liv!
Citera
2025-01-10, 17:44
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Det är överhuvudtaget patetiskt att lägga upp för mycket kommentarer, bilder eller what not på facebook. Ett ändlöst horeri från desperata människor.
Men kvinnor som gör det, ja jag vet inte. De är väl bekräftelsekåta och ensamma, men det är väl gubbarna också.
En del verkar ju använda facebook som någon form av ersättning för livet där de bygger en identitet som de vill uppfattas som. En ändlös reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in