Igår, 18:01
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag vet inte i vilket tillstånd hon hade inmundigat vitlöken men stank gjorde det och påverkade tyvärr mina studieresultat väldigt negativt. Så där faller hela argumentet enligt TS påstående helt platt tyvärr!
Påverkade dina studieresultat negativt? Hade du inte behövt så mycket hjälp under lektionerna hade du inte känt hennes andedräkt
Citera
Igår, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Påverkade dina studieresultat negativt? Hade du inte behövt så mycket hjälp under lektionerna hade du inte känt hennes andedräkt
Nu vill du förminska mina egna erfarenheter från barndomen och lägga skulden på offret.
Citera
Igår, 18:07
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Nu vill du förminska mina egna erfarenheter från barndomen och lägga skulden på offret.
Ja lite grann så. Visst att hon luktade vitlök, men så länge hon inte kom nära kan hon inte ha kränkt din integritet
Citera
Igår, 18:37
Medlem
Citat:
Ja det är klart

Kan ju bero på att dom äter med pinnar också. Vem vet var dom pinnarna håller hus mellan måltiderna🙂
Citera
Igår, 18:38
Medlem
Citat:
Ja lite grann så. Visst att hon luktade vitlök, men så länge hon inte kom nära kan hon inte ha kränkt din integritet
Jag behövde en hel del hjälp på den tiden och hon var även där för att sitta bredvid och kolla och hjälpa till. Men hur som helst bevisar min erfarenhet att det omöjligt kan stämma enligt TS frågeställning. Endast en totalt förnekare med tillhörande problematik kan möjligen fortsätta att hävda motsatsen. Är du en sådan?
Senast redigerad av Truefighter Igår kl. 18:49.
Citera
Igår, 18:40
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Jag behövde en hel del hjälp på den tiden och hon var även där för att sitta bredvid och kolla och hjälpa till. Men hur som helst bevisar min erfarenhet att det omöjligt kan stämma enligt TS frågeställning. Endast en totalt förnekade med tillhörande problematik kan möjligen fortsätta att hävda motsatsen. Är du en sådan?
Nej jag är fortfarande av den simpla åsikten att kineser luktar skumt.
Citera
Igår, 18:50
Medlem
Citat:
Nej jag är fortfarande av den simpla åsikten att kineser luktar skumt.
Jag har träffat många kineser och kan säga att så är det inte helt enkelt. Du har tyvärr fel och hittar antagligen på?
Citera
Igår, 18:51
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Jag har träffat många kineser och kan säga att så är det inte helt enkelt. Du har tyvärr fel och hittar antagligen på?
Jag hittar inte på, och det är så. Ni känner det bara inte. Liksom att jag inte tycker att afrikaner luktar bajs. Det tycker jag verkligen inte.
Citera
Igår, 20:31
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Kan ju bero på att dom äter med pinnar också. Vem vet var dom pinnarna håller hus mellan måltiderna🙂
De äter trådiga saker. Människors tänder är inte gjorda för det

https://youtube.com/shorts/2UPYa5g1_...MuF0OIj8vnpzNc
Citera
Igår, 21:23
Medlem
Citat:
De äter trådiga saker. Människors tänder är inte gjorda för det

https://youtube.com/shorts/2UPYa5g1_...MuF0OIj8vnpzNc

Haha jäkla bra klipp 😅 Den kinesiska farbrorn borde överge trådmaten och testa en svettig kebab istället. Gör nog susen för andedräkten.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha jäkla bra klipp 😅 Den kinesiska farbrorn borde överge trådmaten och testa en svettig kebab istället. Gör nog susen för andedräkten.
Ja tydligen svettas de ju inte, så de lär inte lukta kebabsvett i alla fall
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Ja tydligen svettas de ju inte, så de lär inte lukta kebabsvett i alla fall

Det är en fördel ja. Kebabsvetten eller trådlukten, det är kinesens dilemma. Annars är det alltid roligt att be en kines ringa till trådgårdsaffären och fråga vad han ska göra med höstlöven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in