Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Nice att du skrev igen och att det löste sig, för detta var ju faktiskt spännande
Framställs ju som världens anabola-gym med tanke på hur jobbigt det verkar vara att ens ta sig in.
Det är nog inget "anabolagym" vad jag kan förstå... det är bara att klientelet är mer seriösa gymmare. På Fitness 24 seven så är det gott om folk som springer in med ytterskorna och tränar inomhus, de kastar vikter på golvet eller släpper ner dem i magasinet så att det smäller. Gör man så hos Gymhouse så blir man avstängd. Sen att det ständigt är inbrott i skåpen på F247 gör ju inte saken bättre. Enligt en av de anställda på Gymhouse så har de inte haft stölder på två år alls. Några lättstötta män med attitydproblem verkar Gymhouse inte ha heller, enligt mitt intryck. På F247 har jag varit med om att en blatte blev jättekaxig när jag sa till honom att man inte får paxa två maskiner samtidigt.
På ett ställe finns det till och med en skylt som "hotar" medlemmarna med att man får gå över till Nordic Wellness om man inte klarar av att sköta sig.
Lite av poängen med att det ligger dolt och är svårt att komma in är nog att de bara vill ha seriösa gymmare där. Alla de som bara muppar sig kommer aldrig att bli medlemmar eftersom de inte ens vet om att gymmet finns från första början. Som jag har förstått det så sprids bara info om detta gym från mun till mun och det ligger ju väl i linje med att skylten på utsidan avser de förra ägarna samt är halvt sönderslagen.