Hon skulle kunna ändra sig i ett förhållande, men troligen inte och att inleda ett förhållande med en förhoppning om att någon ska ändra sig är aldrig bra.Gillar du henne så ta det mycket lugnt och fortsätt att umgås. Se hur det blir. Att backa från vanligt umgänge går om du ser att ni inte är kompatibla. Att backa från ett mer invecklat förhållande röker familjeliv är en helt annan sak.
Tvärtom, här har du möjlighet att slå två flugor i en smäll och förena nytta med nöje genom att få henne på bättre tankar.
Ligg lågt i början, när hon väl fallit för dig kommer hon snart anpassa sina värderingar.
Det är sedam gammalt att kvinnors politiska åsikt är en avspegling av deras senaste killes.
Undantaget du ska vara uppmärksam på är om hon är psykiskt labil, vilket tyvärr inte är allt för ovanligt bland vänsterkvinnor.
Att pippa är liksom livet, så att begränsa sig är väl inte så bra då kan jag tycka. Nej, bli opolitisk och sen pippar du höger-, vänster-, liberal- och babbebrudar för allt vad tygen håller. Politik kan man ägna sig åt sen när man blir pensionär och är förbrukad på köttmarknaden och man behöver ha något att göra på dan.
Att pippa är liksom livet, så att begränsa sig är väl inte så bra då kan jag tycka. Nej, bli opolitisk och sen pippar du höger-, vänster-, liberal- och babbebrudar för allt vad tygen håller. Politik kan man ägna sig åt sen när man blir pensionär och är förbrukad på köttmarknaden och man behöver ha något att göra på dan.
Hon verkar vara desperat och söker sig till alla möjliga män. T.o.m. min kompis hade hon försökt ragga på så hon damp ner i papperskorgen men tack för alla råd. Finns bättre kvinnor därute!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!