Igår, 08:54
Medlem
TrueDevils avatar
Mitt X berättade att det är mycket vanligt att kvinnor i alla åldrar brukar diskutera sina sexuella partners kukar och storlekar med sina väninnor och tjejgäng.

Detta är även min uppfattning att kvinnor delar med sig betydligt mer intima uppgifter om mannen oavsett om det är: Make, Sambo, KK, Särbo o.s.v.

Vi män brukar kanske oftast dela info om ett engångs knull eller KK, typ att hon sög bra, orakad, luktade illa i fittan, bra i sängen, stönade högt bla bla

Det jag menar är att vi män generellt inte delar intima uppgifter om vår livspartner medan kvinnor oftare gör det.

Rätt eller fel?
Citera
Igår, 08:56
Medlem
Nej. Stor skillnad på ligg och fast partner. Ligg dissekerar vi men fasta partners vill man inte ens veta något om.
Märkligt det där.
Citera
Igår, 09:22
Medlem
El0ls avatar
Är väl precis som för oss män. Vissa är drägg och delar glatt om hur dom sätter på frugan och hur hon skriker där hemma.

Från ett av mina tidigare förhållanden som tog slut, blev jag senare uppraggad på krogen av hennes arbetskollega.
Hon ville ligga med mig efter goda ord i sängen från min på den tiden partner.

Så ja det förekommer nog.
Citera
Igår, 09:41
Medlem
kalkryggars avatar
Vad jag har förstått så är det mycket olika i olika tjejgäng vad de diskuterar när de gäller detta. Jag vet tjejgäng som delar allt.

Men jag har även stött på tjejgäng som inte pratar om sånt alls med varandra. Jag har försökt övertyga dem om att de kan vara hälsosamt om de som nära vänner talar om sex och samlevnad med varandra beroendes på sina erfarenheter. Men de har reagerat med att det skulle kännas obekvämt.

Men det är likadant med killar. Jag deltar i flera killgäng. I vissa så talas det och i vissa så talas det inte.

En enda gång i mitt liv har jag stött på en kille som sagt ifrån när vi talade om kvinnor och raljerade över något som antagligen borde anses vara sexistiskt. Vi andra bara garvade övertygad om att han skämtat. Men nä, han menade allvar. Då garvade vi ännu mer. Samtidigt så tyckte flera att han kändes obekväm så vissa slutade bjuda in honom och på så vis så fasades han ur gemenskapen.
Citera
Igår, 10:59
Medlem
IRMEs avatar
Tjejer pratar i olika grad med varandra. Vissa mer och vissa mindre. Jag vet massor om min frus kompisars och släktingars sexliv som jag gärna hade inte vetat.

Jag har typ aldrig pratat med någon om mina kompisar om sex.

Min bedömning är därför att tjejer åtminstone pratar mer än killar om sex.
Citera
Igår, 12:00
Medlem
David_Ss avatar
Kvinnor pratar gärna med varandra om hur deras män presterar i sängen och framförallt vad männen tycker om att göra.

Tror vi män är mer ytliga när vi delar med oss av sån här information och inte så mycket detaljer.

Personligen delar jag aldrig information om en kvinna jag är tillsammans med, men om det är någon ytlig KK så visar jag både bilder och filmer för vissa manliga vänner.
Citera
Igår, 14:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kvinnor- Diskuterar ni mäns kukar & sexuell prestation?

Det skulle jag nog vilja säga att de gör, men det är väl ett jävla tjyv och rackarspel där också som överallt annars. T.ex. har någon kärringen en bra KK som får det att pirra ordentligt i firren så kanske hon inte alltid berättar det för sina slynkompisar.
Citera
Igår, 17:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det skulle jag nog vilja säga att de gör, men det är väl ett jävla tjyv och rackarspel där också som överallt annars. T.ex. har någon kärringen en bra KK som får det att pirra ordentligt i firren så kanske hon inte alltid berättar det för sina slynkompisar.

Så du menar alltså att det är kalkylerad och genomtänkt ? Kanske har du rätt, som vanligt 🤔 ?

Kvinnor måste bli bättre på att hålla käften och inte avslöja något överhuvudtaget.

Nu är jag lite mer mogen och klokare, (finally ), så jag tycker det är integritetskränkande deluxe.
Senast redigerad av Blackrose23 Igår kl. 17:11.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Jag har 2-3 tjejkompisar som jag diskuterar absolut allt med. Där är ingenting off limit och det har diskuterats vitt och brett om både pojkvänner, random ligg och KK:s genom åren.

Resten av mina tjejkompisar har det blivit mer återhållsamt med ju äldre vi blivit. Jag vet inga detaljer om deras sexliv med deras män, hur stora kukar de har osv. Då är det mer på nivån hur ofta folk har sex och sådär. Mer allmänt och mindre utlämnande detaljer.

Men ja generellt är min uppfattning att tjejer pratar mer öppet med varandra om sex och mer detaljer. Men gäller inte det det mesta? Har mina tjejkompisar vart på en resa så pratar vi mycket detaljer och vad de gjorde på resan osv. Killar frågar typ ”var det bra i New York?”. ”Ja det var nice”. Sen är det typ end of discussion.
Citera
Igår, 22:01
Medlem
Lagopussys avatar
Ja olika fula snoppar (alla tycker 99% av alla snoppar är fula) brukar vi diskutera mycket utlämnande. Vi skrattar ofta år saker våra män gör i sängen som de inbillar sig vi ska bli kåta av eller gillar, utifrån grad av porrskada. Vi talar också ofta om hur sköra egon de har och hur viktigt de är för stackarna att få förklara och känna sig viktiga, så mår de bra och de unnar vi dem så klart.

Vi talar också om hur känsliga och lynniga och lättsårade de är och undrar hur fan dess snoppstyrda hormonella varelser fått för sig att de är bättre än precis alla kvinnor på att styra världen och att så många kvinnor gått på det i historien. Vi fattar att det ofta är en nackdel av att vara en lättlurad man som drunknar i varje honeypot och inte kan tänka klart om lilla huvudet är fullt av blod. Så har det gått som det har också.

Men mest talar vi om era fula små snoppar och hur stora ni inbillar er att de är.
Citera
Idag, 10:36
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja olika fula snoppar (alla tycker 99% av alla snoppar är fula) brukar vi diskutera mycket utlämnande. Vi skrattar ofta år saker våra män gör i sängen som de inbillar sig vi ska bli kåta av eller gillar, utifrån grad av porrskada. Vi talar också ofta om hur sköra egon de har och hur viktigt de är för stackarna att få förklara och känna sig viktiga, så mår de bra och de unnar vi dem så klart.

Vi talar också om hur känsliga och lynniga och lättsårade de är och undrar hur fan dess snoppstyrda hormonella varelser fått för sig att de är bättre än precis alla kvinnor på att styra världen och att så många kvinnor gått på det i historien. Vi fattar att det ofta är en nackdel av att vara en lättlurad man som drunknar i varje honeypot och inte kan tänka klart om lilla huvudet är fullt av blod. Så har det gått som det har också.

Men mest talar vi om era fula små snoppar och hur stora ni inbillar er att de är.

Du låter nästan lite bitter?
Citera
Idag, 12:30
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Jag har 2-3 tjejkompisar som jag diskuterar absolut allt med. Där är ingenting off limit och det har diskuterats vitt och brett om både pojkvänner, random ligg och KK:s genom åren.

Resten av mina tjejkompisar har det blivit mer återhållsamt med ju äldre vi blivit. Jag vet inga detaljer om deras sexliv med deras män, hur stora kukar de har osv. Då är det mer på nivån hur ofta folk har sex och sådär. Mer allmänt och mindre utlämnande detaljer.

Men ja generellt är min uppfattning att tjejer pratar mer öppet med varandra om sex och mer detaljer. Men gäller inte det det mesta? Har mina tjejkompisar vart på en resa så pratar vi mycket detaljer och vad de gjorde på resan osv. Killar frågar typ ”var det bra i New York?”. ”Ja det var nice”. Sen är det typ end of discussion.

Av nyfikenhet, hur går snacket när ni diskuterar mäns kukar?

skrattar och förnedrar ni dessa män med små kukar och suktar efter de med stora eller talar ni mer om hur de beter sig i sängen osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in