2025-01-07, 19:02
Medlem
Funderar på att betala mina räkningar via betalo appen..är det bra
Citera
2025-01-07, 19:06
Medlem
Av vilken anledning?
Citera
2025-01-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Av vilken anledning?

Antagligen därför att man då kan betala dem med ett kreditkort. Inget jag skulle rekommendera…
Citera
2025-01-07, 20:18
Avstängd
Finnj-vels avatar
Betalo fungerade för mig, och det slutade med att min advokat tvingade Betalo att neka mig deras tjänst.
Citera
2025-01-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Betalo fungerade för mig, och det slutade med att min advokat tvingade Betalo att neka mig deras tjänst.

Din advokat? Menar du din gode man eller förvaltare?
Citera
2025-01-07, 23:18
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Antagligen därför att man då kan betala dem med ett kreditkort. Inget jag skulle rekommendera…

Verkar svårt att det ska löna sig - men har du maffiga bonusar på kreditkortet kanske?
Citera
2025-01-08, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Verkar svårt att det ska löna sig - men har du maffiga bonusar på kreditkortet kanske?

Och därtill maffiga avgifter.
Som privatperson är det svårt att räkna hem nyttan med att långsiktigt använda betalo.
Men såklart, kan man få någon annan att ta avgiften så varför inte.
Och givetvis för att säkra några köp om man behöver de extra poängen inför t.ex. årsskifte.
Citera
2025-01-08, 07:40
Medlem
Enda anledningen till att betala räkningar med kreditkort är väl att man inte har tillräckligt med pengar på kontot. Men man skjuter ju bara problemet framåt i tiden, det är ingen lösning.
Citera
2025-01-08, 11:21
Medlem
SirTomhamHatts avatar
https://www.betalo.com/priser/

Jävligt svårt att räkna hem detta.
Citera
2025-01-08, 11:27
Moderator
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirTomhamHatt
https://www.betalo.com/priser/

Jävligt svårt att räkna hem detta.
Vilket gör att betalo går fetbort som kidsen säger. Det var inte lite dyrt det där.
Citera
2025-01-11, 15:24
Medlem
Använder Betalo till att betala fakturor för att få extra poängen på kreditkortet kopplat till resor.
Kostar några kronor extra men med tanke på att man ligger långt över medel på lönen så är det för mig värt det.

Om jag inte använde Betalo för kreditkort och i sin tur för poängen som jag i sin tur får resor för så hade jag inte använt det alls. Finns mer för mig att tjäna via den än vad det kostar mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in