• 6
  • 7
2025-01-13, 17:34
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Du verkar inte ha någon som helst aning om hur det ser ut för människor som arbetar i utvecklingsländer. Vi har haft världens starkaste fackrörelse i Sverige. Det har inte dessa länder. Har du inget alternativ som är bättre än att basically vara en slav för rika klädföretag kommer du inte säga upp dig, för det finns inget bättre alternativ. Då är det vi som köper från dessa rika företag och som har bra förutsättningar att förändra saker som har ett ansvar att sätta krav och inte göda dessa beteenden. Antar att du inte riktigt förstår dig på detta koncept med din empatistörning

Låter som dina husgudar är Marx osv men du har fel och ditt vänstersnack går bara hem hos idiotiska drömmare.

Kan du skicka någon form av länk med bevis att det säljs kläder som är tillverkade utav slavar? Då menar jag RIKTIGA slavar dvs att dom inte får något för sitt arbete. Om du syftar på att dom har skitlöner så är det ju deras val.
Jag är absolut inte humanist och hade jag vetat att kläderna jag bär är tillverkade utav slavar som blir avrättade om en enda millimeter snöre går till spillo så hade jag inte brytt mig ett skit.
Citera
2025-04-04, 23:28
Medlem
Ännu en klimatbluff skapad av politikerna. Greta säger återvinn, fårskocken i samhället och delar av den här tråden bräcker i kör.

Det enda jag återvinner är batterier, resten åker i brännbart. Vad är det för jävla trams att kräva återvinning av kläder, och sen inte ens ha kapaciteten att göra det?

Jag ska faktiskt börja återvinna ett plagg, kalsonger. De enda kallingar jag kommer lämna in för återvinning är de med riktigt grova bromsspår. Mina standardspår är cirka 10cm långa och 2cm breda. Kallingarna gubbarna kommer få sortera kommer ha betydligt större bromsspår i sig. Det är min protest mot den här nya skitlagen. Sverige blir sakta men säkert en kommunistisk diktatur.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in