• 1
  • 2
2025-01-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Av någon anledning blev jag sittandes att titta på den här igår. Och han verkar ha samma upplevelse som du, dvs att härbärgen är ett jävla helvete, fullt med slagsmål osså droger.

Finns inte något liknande krypin som du kan hitta här?

https://www.youtube.com/watch?v=ZlK3...l=ErikKSwanson

Har fobi för råttor, hade ej kunnat leva så😂😂👍
Citera
2025-01-08, 18:34
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Har fobi för råttor, hade ej kunnat leva så😂😂👍

Men vafan, dom bor väl inte kvar om du tar och flyttar in där? Dessutom kan det ju hjälpa dig att hamna på rätsida, eller att du slipper att inne på ett härbärge bli knivhuggen.
Citera
2025-01-08, 18:55
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Tycker inte jag gjorde fel. Jag försvarade mig och gav flera chanser till personen att backa och lugna ner sig. Tycker ärligt talat han förtjänade mer stryk. Man utpressa inte människor. Tyvärr så fattar vissa människor bara med våld. Vad har du själv för tankar? Sorry för dubbelpost

Funderar på att du ser det hela ur ett felaktigt perspektiv. Du verkar vilja ha en rationell förklaring till något där orationella människor har varit inblandade. Det går inte att förklara orationalitet med logik och rationalitet. Om du umgås eller befinner dig i en miljö med denna typ av människor kommer sådana saker att hända. Det skulle även kunna hända mig som inte har de problem som du har.

Fundera på om du råkar ut för samma sak i mer normala miljöer. Om ja, då bör du fundera över ditt egna agerande. Om nej, ja då är det troligen miljön och de personer som vistas där som är förklaringen.

// CC
Citera
2025-01-08, 22:09
Moderator
VitKallas avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera