Igår, 13:40
Medlem
Rashygiens avatar
Kan det vara därför som det inte har släppts något nytt avsnitt av vita pillret på länge? Tänkte först att det var ett litet juluppehåll, får se om det kommer något nytt avsnitt idag.
Citera
Igår, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Av allt som skrivs så tar de upp det här? Märkligt. Hade jag varit konspirationsteoretiker så hade jag nästan trott att det här kommer upp bara för att göra Dulny relevant igen nu när ZOG behöver nationalister som kryper för libertarianer.

Vad har "Chris" och hans kumpaner för "tagningar" nu för tiden då? Jag minns att jag tyckte det var märkligt att de svärmade så mycket för den (innan han outades som en judisk bög från Rumänien) uppenbara "bög-nietzscheanen" BAP när det begav sig men detta var ju ganska många år sedan. Jag vet även att de haft några Ukrainadårar som gäster. I mångt och mycket har de väl dock mestadels varit ganska vettiga?
Citera
Igår, 14:07
Medlem
SD topp ?? Har aldrig hört talas om han men så fort slaskpressen hittar ett korn så förstoras det upp till max och en okänd underhuggare befordras till topp.
Citera
Igår, 14:17
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Av allt som skrivs så tar de upp det här? Märkligt. Hade jag varit konspirationsteoretiker så hade jag nästan trott att det här kommer upp bara för att göra Dulny relevant igen nu när ZOG behöver nationalister som kryper för libertarianer.

Skulle Christoffer "Ät de rika" Dulny krypa för libertarianer? Tja, konstigare saker har väl hänt men det är då inte på grund av några nyvunna insikter eller kunskaper om ekonomi för de kan du räkna med håller baggebo1-standard.
Citera
Igår, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Aftonbladet:

[b]

Vet vi mer om den sk sd-top osv? Varför skriva ett sånt inlägg på X? Han borde veta lite mer..
Vad är en negerriddare?
Citera
Igår, 15:27
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Sedan när är det HMF att endast skriva "neger"?
Du har inte läst prejudikaten eller lagen tillräckligt.

Skriver du det i en negativ kontext som att en viss folkgrupp är våldtäktmän är det solklart ett föremål för en HMF-undersökning.

Hade du däremot skrivit till din mamma att det sitter en neger tio meter från dig på busstationen där du sitter och väntar på skolbussen bör det vara OK.

Återkom om du har svårt att förstå detta.
Citera
Igår, 15:29
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Hets mot vilken folkgrupp?
Oliktänkande.
Citera
Igår, 15:31
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur kan det vara HMF när de Dulny ger sig på inte är våra mörka vänner utan de som oavsett vad alltid ska försvara våra djungelkompisar? Typ fd läraren Britta 72 år från Borås som hade en mörkhyad elev hösten 1987 som var "hur fin som helst".
Är hon verkligen en folkgrupp?
Implicit utmålar han ju "negrer" som våldtäktmän eller alternativt att "negrer" inte är värda att försvara.
Ganska solklart att han är nedvärderande mot mörkhyade med krulligt hår.
Citera
Igår, 15:33
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du har inte läst prejudikaten eller lagen tillräckligt.

Skriver du det i en negativ kontext som att en viss folkgrupp är våldtäktmän är det solklart ett föremål för en HMF-undersökning.

Hade du däremot skrivit till din mamma att det sitter en neger tio meter från dig på busstationen där du sitter och väntar på skolbussen bör det vara OK.

Återkom om du har svårt att förstå detta.
Varför får man inte skriva negativa saker om folkgrupper? Ska jag inte få fördöma degenerativa kulturer?

Tycker du isåfall inte att det är absurt?
Citera
Igår, 15:34
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Implicit utmålar han ju "negrer" som våldtäktmän eller alternativt att "negrer" inte är värda att försvara.
Självklart ska man få vara nedvärderande mot andra människor. Hur ska man annars gradera risker och hot?
Citera
Igår, 15:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Det kanske är du som inte gillar våra nya mörkhyade vänner? "Krulligt hår" osv, alla hottentotter har inte krulligt hår.
Du sprider rasistiska myter.

Det är lika lite HMF att använda ordet "negerriddare" som att skriva "invandrarkramare".

Best regards,
Dofterna
Citera
Igår, 15:38
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Classic Dulny;
https://m.youtube.com/watch?v=1amDsr...aXMgZHVsbnk%3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto