• 4
  • 5
2025-01-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kvinnor har ett val. Tyvärr blir väl suget efter väskor, botox och annat skit för starkt. De förtrycker sig själv.

Ska man kunna ta bra betalt för sina tjänster, se snygg ut och ev. i förlängning hitta en man som kan försörja dem, så kommer det att bli dyrt.
2025-01-12, 10:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Ja jo nej aa joo 50-talet var ju så mycket värre sägs det. Jag är inte så säker på det faktiskt. I dag måste du bli en hora för att få ihop det och utöver detta så är det styrande grupper som har pushat sina agendor genom propagandor i decennier för att just hemma i detta clowneriet. Man tjänar mycket mer på dumma människor som lever i problem som är distraherade och som har utvecklat 300 olika beroenden som leder till att man oftast hamnar i skulder. Tillfredsställelse finns vid varje hörn i djävulens domän, bara köp allting din dumma slav.

Varför måste kärringar hora för att få ihop det? Sluta köp onödigt skit så bör du klara dig på en normallön, som nästan alla män kan.

Klarar man inte av att låta bli o köpa skit så bör man testa ett år utan internet och "socialamedier". För jag gissar att det är där ni bara måste visa hur jävla mycket skit ni köper. Ni kan tacka mig sen, arma tappade själar.
2025-01-12, 10:51
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Att vara ung kvinna idag är ofta jättedyrt. Många tjejer vill kunna köpa fina kläder och märkesväskor.

Varför inte lägga fokus på att ifrågasätta unga kvinnors val att köpa kläder och märkesväskor då?

Kunde inte bry mig mindre om vilka kläder och väskor folk har. Måste vara en väldigt speciell typ av tjejer som är beredda att prostituera sig för att kunna köpa massproducerad skit.
2025-01-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Läser folk fortfarande Jonna Sima? Har inte hon foulat ut sin trovärdighet med ideologiskt dravel sedan forever?
Det är uppenbart hon som resulterat till tråden.

Det hon har rätt i är att vissa kvinnor horar för att tjäna pengar, och så har det alltid varit. Det hon har fel i är att det är andras fel. Man måste inte ha en märkesväska. Lär ut det till flickorna istället. Kvällstidningarna är knappast de som visar på att man inte behöver visa upp en fasad.

Men snart ingår privatekonomi i grundskolan, så då kanske dessa korkade flickor förstå att man inte längre behöver sälja sig.
Senast redigerad av Stiffinger 2025-01-12 kl. 10:56.
2025-01-12, 11:01
Medlem
Va? Är kvinnor ytliga?!
2025-01-12, 11:06
Medlem
Så kvinnor har ännu ett sätt att tjäna pengar på och utnyttja män. Och så ska det gnällas att det är männens fel..

Jo tjena
2025-01-12, 11:11
Medlem
hängballens avatar
Vart hittar man dessa damer?
2025-01-12, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Va? Är kvinnor ytliga?!
Berätta det för Jonna Sima. Att flickorna är ytliga och gör vad som helst för att få visa sin fina väska. De till och med horar för att få som de vill.

Vi män tar tillfället i akt.
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vart hittar man dessa damer?
På krogen, på dejtingsajter.

Har du inte varit med om att en kvinna tigger saker?
2025-01-12, 11:12
Medlem
HBTKuks avatar
Ts talar mycket om tvång, och att dessa kvinnor tvingas till prostitution. Vem är det som tvingar dem?

Själv tror jag att de gör det frivilligt, utan tvång.
2025-01-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ts talar mycket om tvång, och att dessa kvinnor tvingas till prostitution. Vem är det som tvingar dem?

Själv tror jag att de gör det frivilligt, utan tvång.
De gör saker för att få som de vill.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2025-01-12, 11:15
Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem