• 9
  • 10
2025-01-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Du är ju helt efterbliven.

Jag har svarat både på att det retar upp folk och var de finns att köpa.

Vad fan vill du veta?
Var du hittar dessa kläder i dag hos klädkedjor i köpgallerior?

Du hittar helt enkelt inte det i dag. Om du vill motbevisa mig så torde det vara superenkelt, det är bara att länka till typ HM och en vargtröja, hur svårt kan det vara?

Vargtröjor må vara poppis på typ marknader, för ett gäng år sedan, men det är inget du i dag hittar på HM eller Rusta.
Citera
2025-01-12, 16:41
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Var du hittar dessa kläder i dag hos klädkedjor i köpgallerior?

Du hittar helt enkelt inte det i dag. Om du vill motbevisa mig så torde det vara superenkelt, det är bara att länka till typ HM och en vargtröja, hur svårt kan det vara?

Vargtröjor må vara poppis på typ marknader, för ett gäng år sedan, men det är inget du i dag hittar på HM eller Rusta.
Jag har ju inte påstått det heller. Så antagligen är det någon annan du ska citera.
Citera
2025-01-12, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jag har ju inte påstått det heller. Så antagligen är det någon annan du ska citera.
Okej, då ber jag om ursäkt.

Är du och jag överens om att det inte förekommer vargtröjor hos HM och Rusta? Och att det inte är något som förekommer hos klädkedjor i gallerior?

Är vi överens om att ts bara hittar på?
Citera
2025-01-12, 18:38
Medlem
Bassplays avatar
Citat:

Är du och jag överens om att det inte förekommer vargtröjor hos HM och Rusta? Och att det inte är något som förekommer hos klädkedjor i gallerior?

Haha , det är lugnt.
Jag har aldrig sett det på Rusta och HM, liknande butiker.
Citera
2025-01-12, 23:47
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:

Hörru din lilla horunge, sluts förpesta tråden.

Jag har gett dig 2 länkar där de kan köpas i butik redan din fittparasit.

Sitt inte o snacka skit bara för du och din fattiga familj sitter med vargtröjor dagligen.
Citera
2025-01-13, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hörru din lilla horunge, sluts förpesta tråden.

Jag har gett dig 2 länkar där de kan köpas i butik redan din fittparasit.

Sitt inte o snacka skit bara för du och din fattiga familj sitter med vargtröjor dagligen.
Jag ger dig rätt, dina två länkar till Lindex visar helt klart att de har barntröjor med vargmotiv.

Kanske du skulle börja umgås med vuxna personer istället? Sådana som inte handlar tröjor på Lindex barnavdelning.
Citera
2025-01-13, 08:30
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Bradford Exchange har såklart vargtröjor och allt annat en riktig WT kan tänkas behöva.

https://www.bradford.se/
Fantastisk sida. Har alltid undrat hur människor som har såna där grejer får tag i dom.
Jag hade en kompis när jag växte upp vars hem, pga hans mor, hade huset fyllt med sån där skit. Det satt sidendockor och stirrade här och där, Elvisklockor, Pierrot-dockor på en liten gunga i nåt hörn och sidenkuddar med ledsna hundar fan överallt. Dom var inte wt alls, men hans mor hade ombonat huset på det där viset.
Citera
2025-01-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Fantastisk sida. Har alltid undrat hur människor som har såna där grejer får tag i dom.
Jag hade en kompis när jag växte upp vars hem, pga hans mor, hade huset fyllt med sån där skit. Det satt sidendockor och stirrade här och där, Elvisklockor, Pierrot-dockor på en liten gunga i nåt hörn och sidenkuddar med ledsna hundar fan överallt. Dom var inte wt alls, men hans mor hade ombonat huset på det där viset.

Ja visst är den. Förut hade det massvis med vargtröjor att välja mellan. De kanske är slutsålda.
Bäst av allt är att man kan köpa sin Elvis-dekoration i äkta konstharts för 1497kr på AVBETALNING!
Citera
2025-01-14, 23:47
Medlem
Vargtröjor är en tidlös WT-markör. Tänk er att ni kommer in i en lägenhet i en bruksort våren 2002. Från högtalarna dånar jobbig autotunad fjortismusik från en bränd CD-skiva. Det förs ett jävla liv och när ni gör entré i vardagsrummet sitter det tre pinnsmala och tre smällfeta killar, samtliga iklädda vargtröja, i "Jaffas" skinnsoffa. Slitna jeans, skabbiga frisyrer, sneakers inomhus eller tubsockor med hål. Mittemot dem på golvet sitter två fjortonåriga tjejer som varit med alla av killarna, flera gånger. 2025 sitter Jaffa som fyllt 50 sitter kvar i samma lägenhet, till och med i samma soffa där han som ung idkat samlag med unga flickor. Idag är han enormt fet och har gått från XL till XXXXXL i en vargtröja. Han köper öl, fryspizza och onlyfansvideos för sjukpensionen. Ibland fäller Jaffa en tår när han tänker på hur jävla kul han hade som ung. Polare, brudar, slagsmål, redlös fylla, busåkande, och andra äventyr på orten. Nu är en del vänner är döda, inga kvinnor suktar efter honom, och numera kör han till och med betydligt lugnare. Men ibland händer det, kanske en gång om året, att Jaffa drar på sig vargtröjan, dricker några PowerKing och Vodka, och sätter sig i Volvo 945:an. Han åker och sladdar i hela stan precis som i gamla dagar. Alltid i vargtröja.
Citera
2025-01-15, 06:06
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Vargtröjor är en tidlös WT-markör. Tänk er att ni kommer in i en lägenhet i en bruksort våren 2002. Från högtalarna dånar jobbig autotunad fjortismusik från en bränd CD-skiva. Det förs ett jävla liv och när ni gör entré i vardagsrummet sitter det tre pinnsmala och tre smällfeta killar, samtliga iklädda vargtröja, i "Jaffas" skinnsoffa. Slitna jeans, skabbiga frisyrer, sneakers inomhus eller tubsockor med hål. Mittemot dem på golvet sitter två fjortonåriga tjejer som varit med alla av killarna, flera gånger. 2025 sitter Jaffa som fyllt 50 sitter kvar i samma lägenhet, till och med i samma soffa där han som ung idkat samlag med unga flickor. Idag är han enormt fet och har gått från XL till XXXXXL i en vargtröja. Han köper öl, fryspizza och onlyfansvideos för sjukpensionen. Ibland fäller Jaffa en tår när han tänker på hur jävla kul han hade som ung. Polare, brudar, slagsmål, redlös fylla, busåkande, och andra äventyr på orten. Nu är en del vänner är döda, inga kvinnor suktar efter honom, och numera kör han till och med betydligt lugnare. Men ibland händer det, kanske en gång om året, att Jaffa drar på sig vargtröjan, dricker några PowerKing och Vodka, och sätter sig i Volvo 945:an. Han åker och sladdar i hela stan precis som i gamla dagar. Alltid i vargtröja.

Poesi.
Citera
2025-01-15, 12:40
Medlem
tomatlarss avatar
Inget jag har sätt någon ha på sig under de senaste 20 åren i alla fall. Sedan att det säljs på marknader är en annan sak.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in