• 1
  • 2
2025-01-11, 21:27
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
På dator med Chrome. Högerklicka på de tre prickarna till höger, en meny kommer upp där väljer du "ladda ner"
Så enkelt när någon kan och förstår. Tack!
Citera
2025-01-11, 21:46
Medlem
VoldemortZelenskyjs avatar
Högerklicka i fönstret, välj "Save as…"?
Citera
2025-01-11, 21:53
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Högerklicka i fönstret, välj "Save as…"?
Ifall man inte själv kan brukar genomsnittligt fungerande hänsyn och självbevarelsedrift leda till att man bedömer sig själv som otillräckligt kompetent att ge hjälp. Som när någon frågar hur man kör för att komma till y och man svarar att man inte vet men tror att man ska ta andra höger, istället för att tala om att man är osäker och att vederbörande borde fråga någon annan.
Citera
2025-01-11, 21:53
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
All information för att besvara frågan finns i trådstarten.
Ja, folk kan i allmänhet inte filhantera idag. Det är lite sorgligt tycker jag, för det är en bra sak att behärska.
Citera
2025-01-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Ja, som ämnet lyder: hur går det till? Av beskrivningen vid den här länken ska det vara lätt som en plätt. Jag följer råden vid länken men får aldrig möjligheten att spara eller exportera.

https://lyssna-cdn.sr.se/isidor/ereg...tionId=5738626

Föredrar våfflor framför plättar så förstod inte mycket av råden i vid den här länken men provade https://lyssna-cdn.sr.se/isidor/ereg...tionId=5738626 och när ljudet spelades upp så kunde man via de tre punkterna till höger (mitt på skärmen) ladda ner ljudfilen. Vilket jag gjorde. MacOsx Catalina. Problemet är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in