Citat:
Ursprungligen postat av
snorup
Nej, jag levde inte d. Det finns ett omrde inom vetenskapen som kallas "historia" som kan appliceras fr att bestmma nr olika teknologier existerade, s vi har vervldigande bevis p att lasrar inte fanns p 800-talet. Och som sagt var s anvnder man nd inte lasrar i stenbrott, man anvnder sgar.
Ingen "skrde" (skar) ut stenarna i bilden, de har lossnat av sig sjlva som klippblock gr med tiden. De raka kanterna beror p hur kristallgittret ser ut i mineralena i frga. Vad har klippblock i Utah med ett tempel i Indien att gra?
r tid cykliskt s levde du troligen d. Men du har glmt bort tidigare liv som du har haft.
S vad tror du har skapat Kailasa templet och de perfekta megablocken i Utah, om inte laser?
Citat:
Ursprungligen postat av
Liberationfront
Alien-tech som att flytta materia med ljud, eller skra i det. Finns massor med hypoteser som Annunaki, bland andra men inga handfasta bevis.
Jag sg en video om Youlong grottorna inatt, Annunaki grottorna.
Underjordiska lokaler som tycks vara byggt.... fr jttar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Man-o-Hast
Dessutom fick de lsa Kalle Anka pocket p tisdagar och titta p Vilse i Pannkakan efter kl. 18 varje vardagskvll. Nu undrar du sklart varifrn jag vet det. Jag har min information om vad som hnde under "Kaliasatiden" frn samma klla som du, allts hittep och ogrundade pstenden.
Ja, visst r vi ganska korkade om vi kan se ngot som Kailasa templet men nd hvda att vi kan mer n den som byggt det.