2025-02-12, 07:15
Medlem
Pripps0.0s avatar
Jag är rätt säker på att han hittade Petra redan innan programmet startade, det var inte mycket sökande där inte.

Tror inte att det kommer hålla, Björn kraschar när uppmärksamheten falnar. Han har visserligen en särställningen inom HBTQ, men där finns det fullt av egon så även där är han ett nyhetens behag.

Undrar även lite över de här "kompisarna". Är de verkligen riktiga kompisar när de inte hindrar sin vän från att hoppa ut från ett stup och hjälper honom att leva i verkligheten istället?
Citera
2025-02-12, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Jag är rätt säker på att han hittade Petra redan innan programmet startade, det var inte mycket sökande där inte.

Tror inte att det kommer hålla, Björn kraschar när uppmärksamheten falnar. Han har visserligen en särställningen inom HBTQ, men där finns det fullt av egon så även där är han ett nyhetens behag.

Undrar även lite över de här "kompisarna". Är de verkligen riktiga kompisar när de inte hindrar sin vän från att hoppa ut från ett stup och hjälper honom att leva i verkligheten istället?

Och den grova alkoholismen, ”försvann” den bara när han opererade in allt silikon? Skulle inte tro det…
Citera
2025-02-12, 09:44
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Och den grova alkoholismen, ”försvann” den bara när han opererade in allt silikon? Skulle inte tro det…
Han har uppenbarligen inte blivit nykterist iallafall.
Citera
2025-02-17, 17:10
Medlem
Kanske han drack för han vantrivdes med att inte våga leva ut sina kvinnliga sidor fullt ut som han gör nu.

Förlåt mig mina tidigare hårda ord. Lee har rätt att vara den hen vill. Tycker personligen det är fint att hen vill vara både kvinna och man, och inte genomgått könsstympning. Sedan är jag fortfarande inte förtjust i kosmetisk plastikkirurgi om man inte råkat ut för någon olycka t ex, jag tycker att det är bättre att gå ut med ett budskap som säger att du är bra som du är. Men om Lee verkligen ville göra dessa i mitt tycke helt vansinniga operationer så är det ju hens val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in