Jag r ofta i Mumbai och fr ett par r sen testade jag en "drog" som mina vnner kokat ihop.
De kallade det fr Bang och det var cannabis frn kokade i mjlk.
Yes lite!. "Original" s r Bhang bara den drycken som sljs i indien lagligt, har ngon liten religis roll som gr att ngra butiker fr slja det. Lagligt d. Olagligt ocks hehe. Vad fr betydelse det har vet jag inte men gissar det r en offer gva .
Men Bhang anvnds ocks som ett generic name fr hasch runt det omrdet, pakistan-afghanistan-Iran grnsen dvs. Mer n haschich eller hasch faktiskt anvnds som generic brunt, typ bhang vs charsi eller annan namebrand.
Den "religsa" r gjord med mjlk och olika grser o shit i den och har ngon betyelse fr religion vad som r i den och nr man ska dricka den (frg festivalen). Aldrig druckigt denna faktiskt.
Gr att kpa den med bara av vatten och marjiuna i den, bhang gholi, gholi r en blomma, fr att bli hg mer. Inte ltt att dricka denna, stark smak. . Blandar socker och ghee fr att koka det med mjl fr att bli typ sm kakor man kan ta , r gelatin aktigt. Dessa var godare n drickan.
Jag r ofta i Mumbai och fr ett par r sen testade jag en "drog" som mina vnner kokat ihop.
De kallade det fr Bang och det var cannabis frn kokade i mjlk.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!