2025-01-20, 13:37
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Vad har dessa två för böjelser som en prostituerad inte vill ställa upp på fast än hon får betalt?
Bajslekar?

Citat:
Jag gillade inte att vara med det här paret för jag tyckte dem gjorde äckliga saker. Jag tyckte
att de var äckliga båda två. Hon är för öppensinnad och hon ville ha för mycket tjänster av
mig. Jag var där i 35-40 minuter och sedan gick jag. Kvinnan betalade mig 250 EURO och
hon betalade med sin paypal. Hon betalade mig för att jag skulle utföra sexuella tjänster på
henne och hennes pojkvän. För 250 EURO sa jag till dom att jag inte erbjöd så mycket mer
tjänster än.... (maskad)
Citera
2025-01-20, 13:52
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Vad har dessa två för böjelser som en prostituerad inte vill ställa upp på fast än hon får betalt?
Bajslekar?
Jag gillade inte att vara med det här paret för jag tyckte dem gjorde äckliga saker. Jag tyckte
att de var äckliga båda två. Hon är för öppensinnad och hon ville ha för mycket tjänster av
mig. Jag var där i 35-40 minuter och sedan gick jag. Kvinnan betalade mig 250 EURO och
hon betalade med sin paypal. Hon betalade mig för att jag skulle utföra sexuella tjänster på
henne och hennes pojkvän. För 250 EURO sa jag till dom att jag inte erbjöd så mycket mer
tjänster än.... (maskad)

Tror du tangerar sanningen där. Om så vore att det maskade handlade om bdsm, som nämts, så är väl ordet "äckligt" missvisande. "Äckligt" får i a f min fantasi att associera till något, om möjligt, mer motbjudande än att pina eller bli pinad. 🤮
Senast redigerad av Taggad 2025-01-20 kl. 13:54.
Citera
2025-01-20, 14:21
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Bilder på kinky-paret
https://postimg.cc/gallery/PNX6FkG
Citera
2025-01-20, 14:37
Medlem
Varför tjallar hon är det inte negativt för hennes business???
Citera
2025-01-20, 18:26
Medlem
Tycker gärningskvinnan ser helt ok ut. Borde knappast vara omöjligt för dom att hitta en tjej för trekant på en kontaktannonssida. Finns ju betydligt "mindre snygga" par som lyckats med det.
Kanske till och med hittat någon även om de är ute efter lite mer "udda grejer".
Sett många väldigt udda annonser.
Dock är det nog oftast svårt att få till en spontan träff via såna kontaktannonser, kräver en hel del sållande bland svaren och planering för att få till en träff
Så det kanske är anledningen.

Men man är ju nyfiken på vad det var för udda tjänster de ville ha som den prostituerade inte ville ställa upp på, om det nu var något överhuvudtaget.
Eftersom hon säger äcklig så kom man in på kiss och bajs lekar. Eller eventuellt cuckold lekar. Men verkar ju som att mannen haft sex med båda kvinnorna så
Eller är det bara nåt som den prostituerade kvinnan hittar på av någon anledning.
Citera
2025-01-20, 22:46
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Du tror inte att många här i tråden kilar väg till sidan ifråga? Och att en del kommer tro att det är den aktuella kvinnan?
Det var inte hon.
Citera
2025-01-21, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Fast nu blandar du ihop korten.

För det första tänker du troligen på yonimassage och inte nuru. Yonimassage är en form av tantramassage inriktat på kvinnans könsorgan. Nurumassage är en japansk massage med en massa klibbiga alger inblandade (om det är äkta nuru) och där massagen ofta inte ges med händerna utan av massörens/massösens nakna kropp.

För det andra så köpte kvinnan i det aktuella fallet inte någon form av tantramassage.

För det tredje så är inte det faktum att vissa massageformer (även till män saluförs tantramassage som något lagligt) inte utretts av åklagare desamma som att det är lagligt. Läs bifogad länk.

https://www.riksdagen.se/sv/dokument...janst_hb11621/
Rätt säker att är olika ord för samma sexköp

Skillnad på de facto o de jure fö, faktum är att tills nu har all kvinnligt sexköp gått helt ostraffat
O mäns har varit totalt olagligt de facto samt de jure. Sådan massage för män har inte varit lagligt, hur menar du?
Kvinnor söker o får orgasm via sådana massager, där poängen varit orgasm. Inget brott, för män?
Brottsligt

Jag blandar inte ihop nåt.
Ska leta men en åklagare gjorde ett yttrande om dubbelstandarden o att lagen de facto är olika för män o kvinnor
Citera
2025-01-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Det var inte hon.

Nej, som jag skrev typ. Att folk kommer tro att det är hon. Vilket är olyckligt.
Citera
2025-01-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Rätt säker att är olika ord för samma sexköp

Skillnad på de facto o de jure fö, faktum är att tills nu har all kvinnligt sexköp gått helt ostraffat
O mäns har varit totalt olagligt de facto samt de jure. Sådan massage för män har inte varit lagligt, hur menar du?
Kvinnor söker o får orgasm via sådana massager, där poängen varit orgasm. Inget brott, för män?
Brottsligt

Jag blandar inte ihop nåt.
Ska leta men en åklagare gjorde ett yttrande om dubbelstandarden o att lagen de facto är olika för män o kvinnor

Lagar kan i praktiken vara olika för män och kvinnor (eller för andra grupper av människor) även fast det inte är skillnad i lagen. Och det är klart att så länge ingen enda kvinna blivit åtalad och dömd (inte ens fått ett strafföreläggande) kan man ju säga att lagen är olika för kvinnor eftersom vi ju vet att det finns kvinnor som köpt sexuella tjänster (vilket givetvis en fittmassage är vare sig med eller utan orgasm) och t o m berättat öppet om detta. Men fortfarande så blandar du ihop korten.

1. Bara för att en influencer berättar att hon fått fittan masserad och sluppit straff för detta så betyder det inte att en annan kvinna inte kan komma att bli åtalad och dömd ifall hon köper samma tjänst. Det framgick rätt tydligt om du läste de länkar jag skickade dig. Det hela handlar om huruvida yoni-massage ska ses som sexuell tjänst, något som inte har prövats än. Jämför här gärna med den man som köpte posering av en strippa och runkade till detta. Han åtalades men frikändes då man kom fram till att han inte hade köpt en sexuell tjänst.

2. Paret det nu handlar om har inte köpt yoni-massage utan andra saker. Därför blir jämförelsen med Biancas fittmassage inte jämförbar ifall nu kvinnan i det aktuella fallet döms. Vilket jag till skillnad från dig, tror att hon kommer att bli.
Citera
2025-01-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turck
Tycker gärningskvinnan ser helt ok ut. Borde knappast vara omöjligt för dom att hitta en tjej för trekant på en kontaktannonssida. Finns ju betydligt "mindre snygga" par som lyckats med det.
Kanske till och med hittat någon även om de är ute efter lite mer "udda grejer".
Sett många väldigt udda annonser.
Dock är det nog oftast svårt att få till en spontan träff via såna kontaktannonser, kräver en hel del sållande bland svaren och planering för att få till en träff
Så det kanske är anledningen.

Men man är ju nyfiken på vad det var för udda tjänster de ville ha som den prostituerade inte ville ställa upp på, om det nu var något överhuvudtaget.
Eftersom hon säger äcklig så kom man in på kiss och bajs lekar. Eller eventuellt cuckold lekar. Men verkar ju som att mannen haft sex med båda kvinnorna så
Eller är det bara nåt som den prostituerade kvinnan hittar på av någon anledning.

Som redan skrivits flera gånger. Det är inte enkelt att hitta en tjej till en trekant, speciellt inte om det är till en bestämd dag.

Lägg därtill att paret ju hade vissa "äckliga" önskemål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in