Igår, 03:36
Medlem
bottenskrapads avatar
Eftersom crack grs genom att koka upp kokain med bikarbonat, r det mjligt att koka upp metylfenidat eller tjack med bikarbonat, fixa till sm stenar och isfall blir effekten bttre av att rka det?
Citera
Igår, 03:50
Medlem
Niggwards avatar
Tveksamt p Metyl, kan funkar p amfetamin.

Dock varfr inte bara rka Meta i s fall? Meth r s mycket bttre n vanligt tjack nd. Min ADHD hjrna knner knappt ngon positiv effekt p Amfetamin. Att snorta Meth Ice ger samma effekt som min Elvanse ger.

Rkte det dock en gng, men blev paralyserad och seg: 0 energi. Inget fr mig alls.

Men att ta eller i nssan fick man den energi och klarheten som Elvanse/Attentin
Citera
Igår, 04:04
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Tveksamt p Metyl, kan funkar p amfetamin.

Dock varfr inte bara rka Meta i s fall? Meth r s mycket bttre n vanligt tjack nd. Min ADHD hjrna knner knappt ngon positiv effekt p Amfetamin. Att snorta Meth Ice ger samma effekt som min Elvanse ger.

Rkte det dock en gng, men blev paralyserad och seg: 0 energi. Inget fr mig alls.

Men att ta eller i nssan fick man den energi och klarheten som Elvanse/Attentin

Jo du har rtt. Om jag hade meta i ena handen och tjack i den andra hade jag sjlvklart rkt metan. Jag har dock aldrig testat meta men jag kan tnka mig att det skert r lite fr trevligt.

jag har inte adhd, och sjukt nog s ger krossad metylfenidat mig bttre effekt n amfetamin nasalt. Har ingen aning hur men amfetamin gr mig bara stressad och ger mig massa biverkningar medan metylfenidat gr mig social, varm, lugn och euforisk i hgre doser
Citera
Igår, 04:47
Medlem
hobby_smokers avatar
Jag vet ej om det fungerar. Men tnker att om det gr borde det redan vara allmnt knt. Fr vrigt, jag har ingen diagnos. Men meth om jag rker det blir jag som att jag varit vaken p vanligt tjack i fyra dagar.
Citera
Igår, 04:52
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenskrapad
Jo du har rtt. Om jag hade meta i ena handen och tjack i den andra hade jag sjlvklart rkt metan. Jag har dock aldrig testat meta men jag kan tnka mig att det skert r lite fr trevligt.

jag har inte adhd, och sjukt nog s ger krossad metylfenidat mig bttre effekt n amfetamin nasalt. Har ingen aning hur men amfetamin gr mig bara stressad och ger mig massa biverkningar medan metylfenidat gr mig social, varm, lugn och euforisk i hgre doser

Jag va ocks rdd fr Metan lnge. Trodde det skulle va som frsta gngen jag tog tjack; dvs frlskelse. Dock s var det inte s; efter lng tid av att avst.

Blev som jag skrev. Ger samma effekt som Stimulant mediciner frn apoteket. Iaf fr mig som haft flera rs amfetamin bruk innan jag fick diagnos och recept stimulanta ist. Hjrnan kanske ftt mkt att jobbe med tolerans mssigt kanske + adhd aspekten med lgre dopamin generellt. Vet inte, kan vara s.

Ritalin gav mig snna jvla spikes. Upp snabbt, ner snabbt och sen ngest. Gilla inte! Jag blir inte stressad p amfetamin, men helt klart vger bivrkningar up mycket mycket. Fr typ 10% av det positiva och allt de ckliga med det negativa. Hur fan ska man kunna g tillbaka till gatu amfetamin nr medicinen som har samma effektiva mne inte bara r maxad fr effekt och delad i dos fr att avgra styrka i intag, men ocks helt rensad frn skit. Gr inte. Hade deet givit samma effekt utan att behva skitstarka grejer (som typ inte finns) hade jag varit p det. Men Ice Meth r redan 96-99% och de mest rena man kan finna. Och som sagt fr jag samma effekt p det (ej rka) som Elvanse/attentin
Senast redigerad av Niggward Igår kl. 04:55.
Citera
Igår, 04:57
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Jag vet ej om det fungerar. Men tnker att om det gr borde det redan vara allmnt knt. Fr vrigt, jag har ingen diagnos. Men meth om jag rker det blir jag som att jag varit vaken p vanligt tjack i fyra dagar.

Fr du energi ifall du rker det? Jag blir helt paralyserad och lg samtidigt som man knner att saker hnder i huvet. Typ som att man knner all dopamin, men inget sker eller man blir inte taggad?

S va det fr mig enda gngen jag krde rkning. Bttre ta/sniffa de; d fr man den dr energi pushen
Citera
Igår, 06:10
Medlem
Malawi-Golds avatar
Rk riktigt crack, det ger ju i alla fall ngonting!
Citera
Igår, 06:44
Medlem
Nkpgisits avatar
Hller med Malawi-Gold att gr crack av kokain istllet men det finns ngot som kallas fr Kitty-crack som grs av metylfenidat och det gra p samma stt som du skulle gra crack av kokain.

(FB) Rusrapport: "Kittycrack", "Fribas ritalin".

Hittar inte trden dr anvndaren Bongoman gr sitt Kitty-crack men hr har du en rusrapport av samma anvndare.
Citera
Igår, 06:49
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hller med Malawi-Gold att gr crack av kokain istllet men det finns ngot som kallas fr Kitty-crack som grs av metylfenidat och det gra p samma stt som du skulle gra crack av kokain.

(FB) Rusrapport: "Kittycrack", "Fribas ritalin".

Hittar inte trden dr anvndaren Bongoman gr sitt Kitty-crack men hr har du en rusrapport av samma anvndare.

r crack ens vrt det? Aldrig prvat; ingen mening enligt mig. En drog som ger dig stark rush under 1 minut? Snacka om konstant anti climax
Citera
Igår, 08:42
Medlem
fan att ni orkar hlla p med skiten, livet blir bara en jvla rra och pltsligt gr du runt med en ryggsck p ryggen med allt du ger

jag frstr beroende och vet sjlv hur jvla svrt det kan vara men hr r ni igng att testa nya saker, inte fr vara ngon jvla krring o gnlla d jag sjlv inte r ngon paragrafryttare men jag tycker bara hjrnan blir helt slut hos mnga som hller p,
Citera
Igår, 12:52
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogodling och drogtillverkning
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto