Billigast borde vara något av flat rate-abonnemangen. Jag betalar 569:- och har obegränsat med data. Det är överlägset billigast.
Alltså jag vill ju betala så lite som möjligt var månad och vill kunna ringa en del och messa, men behöver inte så många gig surf. Det handlar om att jag vill kunna ringa, messa och surfa lite, men dra ner mina återkommande kostnader så mycket som möjligt.
Alltså jag vill ju betala så lite som möjligt var månad och vill kunna ringa en del och messa, men behöver inte så många gig surf. Det handlar om att jag vill kunna ringa, messa och surfa lite, men dra ner mina återkommande kostnader så mycket som möjligt.
Då förstår jag. Det är en helt annan frågeställning.
Köp Comviq kontant för en hundring.
För mig har bara två alternativ funnits de senaste åren:
Chili - 129 kr/mån, obegränsade samtal/sms/mms, obegränsad surf (125 kB/s, fungerar med lite tålamod, Blocket dock en jävla pina att ladda av nån anledning)
Hallon - 99 kr/mån, obegränsade samtal/sms/mms, 4 GB
Resten är dyrare eller sämre allihop. Tycker synd om de töntar som fortfarande låter sig scammas av storoperatörer, lite som halebophypen förr i tiden.
Senast redigerad av avc 2025-01-16 kl. 16:59.
För mig har bara två alternativ funnits de senaste åren: Chili - 129 kr/mån, obegränsade samtal/sms/mms, obegränsad surf (125 kB/s, fungerar med lite tålamod, Blocket dock en jävla pina att ladda av nån anledning)
Hallon - 99 kr/mån, obegränsade samtal/sms/mms, 4 GB
Resten är dyrare eller sämre allihop. Tycker synd om de töntar som fortfarande låter sig scammas av storoperatörer, lite som halebophypen förr i tiden.
'Det här var intressant. obegränsad surf också??! Hur långsamt är 125 kb då?
Blocket?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!