2025-02-04, 08:37
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Ju mer LGBT det är i ett land desto sämre mental hälsa ,i stort sett.

https://ourworldindata.org/grapher/s...ance-disorders

Några exempel.

Australien 16% LGBT 19% problem med mental hälsa

Brasilien 16% LGBT 19,4% har problem med mental hälsa ,mest problem av alla.

Belgien 16% LGBT i befolkningen 16% har problem med mental hälsa.

UK 15% LGBT 16,5% mentala problem

USA 13% lgbt 18% MED MENTALA HÄLSOPROBLEM

I botten:

Ligger Polen Italien Turkiet Ungern Japan och Ryssland alla med under 10% LGBT

Och dessa har mellan11,5 till 17,1% av befolkningen med mentala problem. Japan har minst problem med mental ohälsa 11,5%

Skulle jag vara politiker skulle jag vara försiktig med att propagera för LGBT eftersom de som väljer att vara det mår i genomsnitt sämre. Inte sagt att man ska hindra eller förbjuda honosexuella ,men politikers uppgift är att samla in data och göra beslut enligt fakta vad som är bäst för landet,

Att göra som Florida och rensa ut bibliotek för barn från LGBT propaganda verkar osunt ,men troligtvis hindrar det några barn bli mentalt störda.

Portugal ,Iran och Grönland har sämst mental hälsa. Iran p.g.a att det är mycket förtryck där. Portugal var inte med i LGBT undersökningen.. Grönland har ett deprimerande klimat skulle jag tro.

Det är troligen 16-17% överallt. Om man kan tänka lite fattar man att det färre som medger att de är "avvikande" i intoleranta länder, vilket i princip alla de du räknade upp där är.
Citera
2025-02-04, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Det är troligen 16-17% överallt. Om man kan tänka lite fattar man att det färre som medger att de är "avvikande" i intoleranta länder, vilket i princip alla de du räknade upp där är.

Fast om man undersöker LGBT på individnivå så har de större risk för dålig mental hälsa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mental...f_LGBTQ_people

"In the United States, an estimated 20-30% of LGBT individuals abuse substances. This is higher than the 9% of the U.S. population that abuse substances. In addition, 25% of LGBT individuals abuse alcohol compared to the 5-10% of the general population."

Nu är inte jag för att förbjuda LGBT ,utan mer för hur de ska få bättre mental hälsa.

Skulle alla bli LGBT får vi mer sjuka och kortare livslängd.
Citera
2025-02-04, 09:02
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast om man undersöker LGBT på individnivå så har de större risk för dålig mental hälsa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mental...f_LGBTQ_people

"In the United States, an estimated 20-30% of LGBT individuals abuse substances. This is higher than the 9% of the U.S. population that abuse substances. In addition, 25% of LGBT individuals abuse alcohol compared to the 5-10% of the general population."

Nu är inte jag för att förbjuda LGBT ,utan mer för hur de ska få bättre mental hälsa.

Skulle alla bli LGBT får vi mer sjuka och kortare livslängd.

Vad är det för bra med att leva länge. Det är skit att vara gammal.
Citera
2025-02-04, 09:59
Medlem
Han är välkommen att starta sitt egna land någonstans. Nu är världen som vi känner den byggd av heterosexuella män.
Citera
2025-02-13, 21:56
Medlem
KeligKapybaras avatar
Han nämner aldrig att homosexuella män avskyr kvinnor? Det gör de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in