• 2
  • 3
2025-01-16, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Om du läser trådstarten så ser du att det inte är jag som stoppar in den i ett hål. Jag ska sitta på andra sidan som mottagare.
Ta med en häcksax också omutifallatt.
Citera
2025-01-16, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Den jag förlorade vadet mot vet att jag är rätt openminded när det kommer till det sexuella och att detta ligger inom det möjligas gräns för mig. Ärligt talat så är det väl också något jag fantiserat om ibland också.

Jag kommer att ta med mig kondomer om det skulle gå till analt. Oralt är tämligen riskfritt .Är inte bög men kanske bi-courius då jag har tidigare erfarenheter av sex med transsexuella.

Den person jag förlorade vadet mot vet att jag inte skulle ljuga ihop något. Det handlar om något så gammeldags som ära.

Intressant eftersom jag tänder just på transor.
Måste kolla med min kompis om det ligger inom vadets gränser.

Det jag nojjar lite över är sträckan mellan entren och ett "bås". Jag vill inte bli igenkänd.

Ta med en mask vad är problemet? Sen när du är klar kan du lämna salongen skamsen.
Citera
2025-01-17, 17:31
Medlem
Iljusins avatar
Fortfarande oklart om jag ska besöka Manhattan eller Blue Vision. Någon med erfarenhet? Läste någonstans att Blue Vision är mindre sunkigt men att Manhattan har mer "action".

Har också läst om "darkrooms" men vad innebär det egentligen?

Många kommentarer om hälsoaspekten. Jag kommer självklart att använda kondom om det skulle komma till analsex. Oralsex ska vara relativt säkert även om det inte är riskfritt.

Planerar att göra mitt besök nästa vecka och ät tacksam för alla praktiska råd jag kan få. Kommentarer om min läggning eller om det kloka att göra en sån här sak känns rätt ointressanta och har inget med trådstarten att göra. Självklart kommer jag med en rapport efter mitt besök.
Citera
2025-01-25, 20:16
Medlem
Djangos avatar
Har inte varit på de två klubbarna på nästan över tjugo år, kanske femton år sen på wandas strip.

Mitt enkla råd är att hitta ett ledigt bås, med hål i.
Sätt dig i stolen, ta fram porr du gillar på tv'n.
Ta fram din kuk och njut av porren.
"Öppna" hålet till grannen och visa att du gillar att han ser. Kanske genom att flytta dig närmare hålet.
Ibland är grannen passiv och vill ha din kuk genom hålet, isåfall byt bås.
Kommer det däremot ut en styv kuk, ta tillfället i akt och njut.
Har du tur vill han komma över, då är båset tomt för nästa kille och du har två kukar att leka med.

Alla som går dit är bi eller bögar, träffar du på din kollega, så gillar ni väl kuk båda två. Inget att skämmas för. Det är inget fel att gilla kukar. Gör dig inte olycklig genom att aldrig ha testat.

Vill du ta steget upp så är Wandas swing helt okej.

Njut av livet!
Citera
2025-01-31, 22:40
Medlem
Jazkers avatar
Bry dig inte om vem/vilka som ser dig gå in. Om du ser någon du känner är de där i samma syfte som du, alltså kommer ni båda att hålla käften om det.

När kuken kommer i hålet: Lukta, smaka, känn på den. Vill du sen suga på den, gör det. När det är dags för sprut hörs det. Låt honom komma i din mun, eller runka klart över bröstet (själv har jag gärna en "sperma-tisha" på mig om jag av någon anledning inte vill ta och svälja satsen. Kan ofta bero på kuken färg så att säga.....).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in