• 2
  • 3
2025-01-18, 20:12
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Alla utom jag?! Det kan jag inte tro.

Ursäkta mig. 99% avalla människor menade jag. GÄSP! Många hårklyvningsexperter här på Shitback
Citera
2025-01-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Jo jag har värdighet, men anser också att Ryssland har en viss värdighet och jag ser inte dem som min fiende.

USA och Väst däremot ser jag som ganska värdeLÖSA. Men nu är vi ju helt offtopic återgå till trådens ämne eller utgå!

Jag tar det som smicker när någon önskar att jag försvinner, det betyder att jag är ganska svår att argumentera emot.

Men till kontentan, det är inte negativt att vara rädd för krig eller vilja undvika ett krig, men kan man inte undvika kriget såsom det blev för de flesta länder som blev attackerade så ska man absolut kriga tillbaka. Precis som Ukraina gör nu i dagsläget.
Citera
2025-01-18, 22:14
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag tar det som smicker när någon önskar att jag försvinner, det betyder att jag är ganska svår att argumentera emot.

Men till kontentan, det är inte negativt att vara rädd för krig eller vilja undvika ett krig, men kan man inte undvika kriget såsom det blev för de flesta länder som blev attackerade så ska man absolut kriga tillbaka. Precis som Ukraina gör nu i dagsläget.

Att hålla sig till topic är inget argument, lille vän. Det är en viktig Regel här på Flashback. Dessutom har jag ju redan svarat rätt så uttömande och ärligt på din fråga som var offtopic.

Jag talar om ett krig här i Sverige, min vän. Tänker att det framgår i TS?
Citera
2025-01-18, 22:22
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Skönt att höra! Jag tål inte åsynen av blod, men har en vän som är afrikan och han har lovat att hjälpa mig - även om han också är lite klökmagad så ligger det väl närmare rent kulturellt.

Vad menar du med bra ras? Jag köpte relativt små kaniner eftersom de äter mindre och därmed är billigare att underhålla.

Vrida nacken av dem är väl det mest skonsamma? Inte för att JAG någonsin tänker göra det och framförallt inte på småkaniner, men ändå.

Haha, ska du äta småkaniner, vilket påhitt.
Citera
2025-01-18, 22:32
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Haha, ska du äta småkaniner, vilket påhitt.

Lite lattjo lajbans måste man väl få ha? Sant dock att min afrikanska vän har lovat att hjälpa mig med projektet han tycker nog inte att en kvinna ska behöva göra sådant. Och det tycker fan inte jag heller! Men jag svär på mitt liv att jag hade ätit en nykokt kanin om jag haft en framför mig just nu. Kokt med lite morötter & rödbetor kanske? Ja tack.

Det finns en flummig gård utanför Stockholm som ger kurser i kaninodling. I love it.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in