• 5
  • 6
2025-01-20, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Troligen.

Men socialt är min erfarenhet att kvinnor älskar att älta skit, egen och andras. Jag kan villigt säga att jag hatar sådan skit - tar tjejer upp något de ogillar så löser vi problemet eller så släpper vi det. Att gotta sig i skit är både ofint och ointressant enligt mig.

I förlängningen hänger det ihop med att offerrollen ger kvinnan social status och får henne att framstå som intressant. Hon utsätts för alltings jävlighet utan att kunna påverka - när ska någon ta ansvar?

Män ses bara som dumma eller veka om de spelar på den.

Jag tycker att väldigt många trådar på Flashback består av män som ältar skit sida upp och sida ner, och det finns hur många bittra incels som helst som har en gigantisk offerkofta och tycker det är kvinnornas plikt att ta hand om dem.
Även den här tråden handlar om män som tycker livet är orättvist och det verkar som att de ser sig själva som offer och helt oförmögna att påverka - de kan ju skriva till Expressens sexfrågor själva istället om de nu har nåt problem de vill ta upp!

Det finns många artiklar och sex-spalter som handlar om erektionsproblem, men ska man se det krasst så är det en och annan man som har problem med sin erektion men VÄLDIGT MÅNGA kvinnor har svårt att få orgasm ihop med en partner som inte bryr sig så länge han själv blir tillfredsställd.
Kvinnans problem att få orgasm hänger ihop med hela hennes liv tillsammans med mannen om han inte kan kommunicera, hjälpa till med hem och barn o.s.v. Det är därför inte konstigt att fler kvinnor skriver till sex-experter och undrar hur de ska lösa detta.
Citera
2025-01-20, 10:39
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Jag tycker att väldigt många trådar på Flashback består av män som ältar skit sida upp och sida ner, och det finns hur många bittra incels som helst som har en gigantisk offerkofta och tycker det är kvinnornas plikt att ta hand om dem.
Även den här tråden handlar om män som tycker livet är orättvist och det verkar som att de ser sig själva som offer och helt oförmögna att påverka - de kan ju skriva till Expressens sexfrågor själva istället om de nu har nåt problem de vill ta upp!

Det finns många artiklar och sex-spalter som handlar om erektionsproblem, men ska man se det krasst så är det en och annan man som har problem med sin erektion men VÄLDIGT MÅNGA kvinnor har svårt att få orgasm ihop med en partner som inte bryr sig så länge han själv blir tillfredsställd.
Kvinnans problem att få orgasm hänger ihop med hela hennes liv tillsammans med mannen om han inte kan kommunicera, hjälpa till med hem och barn o.s.v.
Det är därför inte konstigt att fler kvinnor skriver till sex-experter och undrar hur de ska lösa detta.
*Hur man bekräftar min poäng utan att berätta att man bekräftar min poäng*
Citera
2025-01-21, 09:03
Men varför ska man lita på Expressens sextips?

För 20 år sen lät Expressen en psykiskt sjuk nämdeman sitta på deras blogg och läcka från domstolar. De har förstört fler liv än de hjälpt på den blaskan.

Jag tror de använder sexartiklar för att försöka styra män. Det är inte svårare än så. De är världsmästare på sex helt enkelt.
Citera
2025-01-21, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
*Hur man bekräftar min poäng utan att berätta att man bekräftar min poäng*

Eftersom du inte uttrycker någon poäng så är det ju ingen som begriper vad du menar.
Citera
2025-02-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Expressen skriver väldigt mycket om sex av någon anledning och i nästan alla dessa artiklar så är det män som är problemet, samma i relationsartiklarna.

Misstaget män gör i sängen (dagens artikel)

Jag tänder inte på min man längre

Min man är tråkig i sängen

Min man har blivit fet

osv osv.

Är expressen en radikalfeministtidning eller varför gör dom såhär?
Dom vill nå ut till kvinnliga läsare. Finns motsvarande för män.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in