• 1
  • 2
2024-08-28, 16:19
Medlem
Noterat detta senaste åren, såg det senast idag. Fan var många unga som går runt i pyjamasbyxor, gärna rutiga och typ i flanell. Varför gör dom detta? Ser rent förjävligt ut enligt mig. Gör du detta själv kanske? När började detta tramset? Varför går dom runt i det på stan och på Ica?
Citera
2024-08-28, 17:11
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
Noterat detta senaste åren, såg det senast idag. Fan var många unga som går runt i pyjamasbyxor, gärna rutiga och typ i flanell. Varför gör dom detta? Ser rent förjävligt ut enligt mig. Gör du detta själv kanske? När började detta tramset? Varför går dom runt i det på stan och på Ica?

Har inte sett detta själv men om det du stämmer säger så är det väl mode. Minns du inte när det var inne med one-piece? Den trenden var om möjligt ännu värre...
Citera
2024-08-28, 18:08
Medlem
HBTKuks avatar
Noterat detta också. Jag har ett par lumberjack-pyjamasbyxor som liknar de ungdomarna går klädda i. Mina har jag dock bara hemma och kortare sträckor i området.

Min gumma gillar inte att jag visar mig i området med dem.
Citera
2024-08-28, 18:15
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Noterat detta också. Jag har ett par lumberjack-pyjamasbyxor som liknar de ungdomarna går klädda i. Mina har jag dock bara hemma och kortare sträckor i området.

Min gumma gillar inte att jag visar mig i området med dem.

Nu kan du hävda att det är trendigt så slipper du gnället.
Citera
2024-08-28, 18:20
Medlem
zombie-nations avatar
Att någon klagar på mode säger mig att hen är ung. Vi har inga extrema moden längre. På 80-talet fanns det bara årets kläder och det förändrades varje år och alla bytte stil. Hade man förra årets blev man utskrattad. Man fick leta för att hitta vanliga kläder.
Citera
2024-08-28, 18:54
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu kan du hävda att det är trendigt så slipper du gnället.
Hon är ett modelejon och borde faktiskt lyssna då.

Kanske ärmkombon med biltematofflor och orange Helly Hansen-kofta som stör..
Citera
2024-08-29, 00:13
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Har också undrat. Folk går omkring så på Hemköp. Men de verkar även gå så där till skolan?! Det finns väl vanliga lösa byxor att köpa om man vill ha något bekvämt.

Vem använder ens pyjamas? Hehe
Citera
2025-01-19, 08:27
Medlem
Giant Squids avatar
Rutiga pyjamasbyxor på killar, varför??

Nån som kan ge en förklaring till modet med rutiga pyjamasbyxor
Sett tonårsgrabbar i gäng där alla har sådana.
Kändisungar i media har sådana
Vad har jag missat, varför är det populärt? Vem startade trenden?
Citera
2025-01-19, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nån som kan ge en förklaring till modet med rutiga pyjamasbyxor
Sett tonårsgrabbar i gäng där alla har sådana.
Kändisungar i media har sådana
Vad har jag missat, varför är det populärt? Vem startade trenden?
Träffar du dessa tonårsgrabbar i deras sängkammare? Eller menar du att de har pyjamasbyxor på sig ute på stan?
Citera
2025-01-19, 08:39
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Träffar du dessa tonårsgrabbar i deras sängkammare? Eller menar du att de har pyjamasbyxor på sig ute på stan?

Dessa typer av byxor används av både tjejer och killar och har även sett äldre män, över 70 som går ute på stan med dessa.
Själv har jag också ett par, 50+, men de används endast hemma inne i huset istället för mysbyxor då och då.

De är sköna men anser inte att det är något jag skulle gå utomhus med, men det gör jag inte med vanliga mysbyxor heller.
Citera
2025-01-19, 08:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
På stan såklart sluta projicera.
Jag har sett det mer och mer. När jag såg en hel grupp med olika rutiga byxor förstod jag att det här är ju en trend.
Precis som bögslungan trendade ett kort tag.

Här är bilder på när Ben Affleck promenerar med sin tonårsgrabb i det eldhärjande LA.
Rutiga byxor!!!!

https://pagesix.com/2025/01/18/celeb...neighborhood/#
Citera
2025-01-19, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Här är bilder på när Ben Affleck promenerar med sin tonårsgrabb i det eldhärjande LA.
Rutiga byxor!!!!

https://pagesix.com/2025/01/18/celeb...neighborhood/#
Tycker det mer ser ut som ganska klassiska golfbyxor. Pyjamasbyxor brukar vara sladdrigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in