Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Nej - det finns inte. Varför tror du annars folk bemödar sig med kirurgiska ingrepp som hårtransplantationer och annat som kostar helvetes mycket pengar? Om det hade räckt med att bara smeta på en kräm och sen är problemet ur världen?
Tror du Donald Trump hade gått runt med tupé om han bara behövde köpa en kräm och slaska på?
Nä, kan förstås inte trolla fram hårsäckar där det inte finns några men många ögonbryns- och ögonfransserum fungerar visst. Googla själv och läs recensioner från typ alla världens länder.
Jag har som ovan skrivit själv provat Revitabrow (märket Revitalash), det funkade utmärkt och betydligt snabbare än på de utlovade 6 veckorna. Däremot fylldes inte kala fläckar i, nej, men de hårstrån jag redan har är noterbart längre, kanske även tjockare. Jag har aldrig haft så mycket bryn som jag har nu. (Vilket iofs inte säger särskilt mycket då jag naturligt tyvärr har glesa.)
Använder det dock inte särskilt flitigt då jag är lite orolig för vad den aktiva ingrediensen är. Men att det funkar - helt klart. (Utan att för den sakens skull kunna garantera att det funkar för alla. Men finns väldigt många nöjda användare.)