• 1
  • 2
2025-01-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Fått höra att aloe vera gel ska kunna hjälpa, samt ricin olja men har ingen erfarenhet av det själv. Någon med erfarenhet av dessa 2?
Jag tror isåfall att det som kan fungera är om du har någon brist av måhända magnesium eller zink och äter tillskott, annars så är detbara en del av ditt utseende. Vi har inte perfekta ögonbryn jag är ganska nöjd med mina iom att jag aldrig behövt plocka dem. På sin höjd färga dem lite när jag vill ha mer kontrast. Ändå är de lite glesa på sina ställen.

Jag tänker att vi själva lägger mer tid än vad andra gör på detaljer
Citera
2025-01-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Jag tror isåfall att det som kan fungera är om du har någon brist av måhända magnesium eller zink och äter tillskott, annars så är detbara en del av ditt utseende. Vi har inte perfekta ögonbryn jag är ganska nöjd med mina iom att jag aldrig behövt plocka dem. På sin höjd färga dem lite när jag vill ha mer kontrast. Ändå är de lite glesa på sina ställen.

Jag tänker att vi själva lägger mer tid än vad andra gör på detaljer
Tack för tipsen, ska prova lite tillskott se om det blir någon förbättring.
Citera
2025-01-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Ja, jag upplever dock att det inte växer nya där det saknas men att befintliga blir märkbart längre och således med sin längd maskerar fläckarna lite.
Jag har använt Revitalash Brow.
https://lyko.com/sv/revitalash-e3d0e...w-advanced-3ml
Även många andra märken verkar funka prima enligt olika tester och recensioner. Jag använder inte mitt så flitigt men det är noterbart mer bryn även om det inte är fler bryn.
Nackdel jag har upplevt att jag kan få som små finnar vid ögonbrynen så det kanske täpper till lite.
Tack för tipset, ska prova detta. Ska läsa på lite
Citera
2025-01-19, 14:01
Medlem
sommarlovs avatar
Serum inom kroppsvård finns inte.
Det är något reklambyråer drar till med…
Citera
2025-01-19, 14:43
Avstängd
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Med serum menar jag en produkt som är speciellt framtagen för att stimulera hårväxt, i det här fallet ögonbrynen. Det handlar inte om att "immunisera" något, utan snarare att ge hårsäckarna bättre förutsättningar för tillväxt, kanske genom näring eller aktiva ingredienser.
Nej - det finns inte. Varför tror du annars folk bemödar sig med kirurgiska ingrepp som hårtransplantationer och annat som kostar helvetes mycket pengar? Om det hade räckt med att bara smeta på en kräm och sen är problemet ur världen?

Tror du Donald Trump hade gått runt med tupé om han bara behövde köpa en kräm och slaska på?
Citera
2025-01-19, 15:04
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nej - det finns inte. Varför tror du annars folk bemödar sig med kirurgiska ingrepp som hårtransplantationer och annat som kostar helvetes mycket pengar? Om det hade räckt med att bara smeta på en kräm och sen är problemet ur världen?

Tror du Donald Trump hade gått runt med tupé om han bara behövde köpa en kräm och slaska på?
Nä, kan förstås inte trolla fram hårsäckar där det inte finns några men många ögonbryns- och ögonfransserum fungerar visst. Googla själv och läs recensioner från typ alla världens länder.
Jag har som ovan skrivit själv provat Revitabrow (märket Revitalash), det funkade utmärkt och betydligt snabbare än på de utlovade 6 veckorna. Däremot fylldes inte kala fläckar i, nej, men de hårstrån jag redan har är noterbart längre, kanske även tjockare. Jag har aldrig haft så mycket bryn som jag har nu. (Vilket iofs inte säger särskilt mycket då jag naturligt tyvärr har glesa.)
Använder det dock inte särskilt flitigt då jag är lite orolig för vad den aktiva ingrediensen är. Men att det funkar - helt klart. (Utan att för den sakens skull kunna garantera att det funkar för alla. Men finns väldigt många nöjda användare.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in