2025-01-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är ju bara att gratulera om han får dom på kroken . Tjejerna faller nog för hans charm och humor .

Snarare kändisskap och pengar för inte är det utseendet iallafall. Humor hjälper ju givetvis till.
Men jäklar vad imponerade kvinnor är av människor som varit med i tv-program.
Något jag själv inte bryr mig om överhuvudtaget.

Soran Ismael körde ju stenhårt på det för med hans utseende så hade det varit extremt tungrott andars. Sen så visade det sig att han var en blatte som gillade sexualsadism så var det roliga över.
Citera
2025-01-26, 00:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Vad är det för felaktigheter i mitt inlägg.
Om du läser det en gång till så ser du att jag skrev lagsporter
Volleyboll är en av världens största lagsport.
För mig är inte tennis simning golf pingis lagsporter.
Lagsport är handboll fotboll baseball ishockey ja…. där man är fler på plan samtidigt.
Jag anser inte att 50 miljoner tennisspelare är lagspelare. Hur många är de i det laget?

Det jag skrev var ( kopierat)

Volleybollen är stor i världen men inte i Sverige.
Jag skulle tippa att det är världens typ 3:e största lagidrott efter typ fotboll.

Går säkert att googla på.

Läs om läs rätt!

Sedan tjänar Isabella Haak över 10 millar per år och hon tjänar mer än de flesta svenska kvinnliga idrottare. Det var några år sedan och hon tjänar knappast sämre idag. Idag är hon klassad en av de bästa i världen.
Linn Grant ligger säkert nära beroende på hur hon spelar. Du skriver att hon tjänar 30 millar på 3 säsonger.

Du verkar inte vara så insatt i idrotter och skillnad på vad en lagidrott är och inte är.
Vilken friidrottsgren är en lagsport?

Om du sedan tar dig tid att googla så ser du att Volleybollen har över 800 miljoner utövare i hela världen.

Vilka var felaktigheterna i mitt inlägg?
*suck* pinsamt.

Isabelle Haak tjänar förmodligen inte lika mkt idag. Hennes lön var 10 msek när hon spelade för turkiska Vakifbank, som tillsammans med Fenerbahce och Eczacibasi är världens rikaste klubbar. Numera spelar Bella för italienska Conegliano, vars budget är lägre än de turkiska storlagen, och där skatterna dessutom är högre för proffsidrottare. Italien har rent generellt inte alls lika höga lönenivåer inom damvolleyn som Turkiet. Förmodligen är hennes inkomst numera runt 6-7 msek per år, max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in