• 1
  • 2
2025-01-20, 20:24
Medlem
Jag hade investerat i en sån där liten portabel toalett om utrymme finns. Och en sån där pisspryl.. Kylskåp kanske är standard i dom där truckarna.
Citera
2025-01-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Jag hade investerat i en sån där liten portabel toalett om utrymme finns. Och en sån där pisspryl.. Kylskåp kanske är standard i dom där truckarna.
Har åkaren som plan att bilen ska vara ute under längre tid brukar det vara ganska standard med micro, kyl och vissa som vil ge de lilla extra har kaffebryggare
Citera
2025-01-20, 21:56
Moderator
Gromguttens avatar
Kanske kolla i resor før det är ju inte själva fordonet som står i fokus

Men men vi testar ett forum där lastbilsfrågor trots allt passar bättre.

Bilar -> øvriga fordon

Citera
2025-01-20, 22:10
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkugglan
tack för många bra tips vissa jag inte ens själv hade tänkt på som tex Laptop och rakhyvel. Vet inte riktikgt vad mobil router är eller varför det skulle vara bra att ha med sig men får göra lite sökningar.

Vet inte riktigt om du är ironisk med det fetade?

Förutom alla bra tips ska du ta med dig enkelt larm som piper om dörrarna öppnas.

Kan också monteras på resväska/ryggsäck.
Har alltid med mig det på olika resor och har faktiskt avslöjat folk som gått "fel" eller städare som av någon anledning öppnar ryggan.
Citera
2025-01-20, 23:05
Medlem
Åk till närmaste rastplats och fråga valfri balt/polack.
Citera
2025-01-20, 23:20
Medlem
Skulle ha skor som passar att vandra/promenera i för att få ut något av stoppen.

Bra matlådor som passar kylen om du vill köpa med någon extra måltid från ett ställe du gillar.

Kondomer är säkert praktiskt även om du runkar eller kör pocket pussy.

Klädlina och klädnypor.
Citera
2025-01-21, 02:27
Medlem
416.5hps avatar
Hur kommer det att funka TS, sover du i bilen en hel vecka eller får du någon natt i en riktig säng?
Citera
2025-01-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Hur kommer det att funka TS, sover du i bilen en hel vecka eller får du någon natt i en riktig säng?
Kommer attsova bort i bilen Söndag till fredag kan bli söndag till torsdag kan även bli måndag till fredag. Villket fall som kommer jag att vara hemma under helger. villket kommer bli skönt at sova i egen säng samt fylla på matlådor och nya kläder.
Citera
2025-01-21, 17:57
Medlem
416.5hps avatar
Ok, spännande! Vart kommer du att köra? Jag antar att det blir ut i Europa? Eller ligger man ute veckovis även om man bara kör i Sverige?
Citera
2025-01-21, 18:40
Medlem
Kennethkvartings avatar
Badbyxor och fiskespö.

Rastar du i anslutning till ett badhus, eller vid en badsjö sommartid, kan det vara skönt att ta ett dopp.

Fiskespö så att du kan tjuvfiska lite vid rast.
Citera
2025-01-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Ok, spännande! Vart kommer du att köra? Jag antar att det blir ut i Europa? Eller ligger man ute veckovis även om man bara kör i Sverige?
Det kommer at bli större delar av sverige men eftersom de flesta körningar inte är särskillt nära åkeriet kommer det att bli ute hela veckor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in