• 1
  • 2
2025-01-21, 21:17
Medlem
WW3 innan GTA 6?
Citera
2025-01-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marty78
Det kommer säkert inte att floppa men det kommer garanterat vara lika tråkigt som resten av deras ”spel”. En massa cutscenes som man inte orkar se och inget vettigt gameplay. Jag ser mycket hellre en film då. När jag spelar så vill jag spela.

Det roliga i GTA har ju alltid varit att samla bilar och vapen, sedan ge sig ut på rampage. Ett av spelen hade en massa modifikationer till bilarna som gjorde det ännu roligare. Tror det var San Andreas eller Vice City. GTA5 gjorde vapenhanteringen bättre, förutom hur man skjuter ut ur en bil. Förhoppningsvis har GTA6 löst detta så att det blir roligare att skjuta från sin bil.
Citera
2025-01-21, 22:01
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung52
Tjenna! Har lite funderingar kring GTA 6, vars trailer släpptes i december 2023.

Specifikt AI i spelet, hur kommer det bli tror ni?
I trailern ser man alla NPC(Non playable character, alltså datormänniskorna i spelet) gå runt på ett väldigt verklighetsbaserat sätt, dem beter sig som på riktigt.

Hur kommer skillnaden vara från floppen GTA 5 och kanske GTA 4?
Har sett på Youtube att GTA 4 har bättre AI än GTA 5 , vilket oroar mig.
Kanske att GTA 6 så tänker man bara på grafiken istället för hur människorna i spelet är.
Tror ni att man kommer kunna ha en flickvän i spelet? Det kunde man nämligen ha i gta sananderas som jag spelat flitigt. Ni kan googla hot coffee mod

Vad tror ni, kommer gta 6 bli helt otroligt eller en flopp?
Specifict vad man kommer kunna göra med alla NPC, typ ha dem som flickvän osv.

Mvh E=MC2
Om du tycker att 4:an och 5:an var floppar så kommer du säkert tycka att 6:an floppar också.
Varför var GTA 4 och 5 dåliga tycker du? Jag tycker de var riktigt bra spel och jag har spelat vartenda spel i serien.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in