• 6
  • 7
2025-01-23, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Hänger ofta ihop. https://www.1177.se/Jamtland-Harjeda...-spelberoende/
Nja, men nu handlade det om spelmissbruk enkom. Eller har du svårt att läsa vad TS skrev?
Citera
2025-01-23, 21:24
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terry0988
jag spelar lol men det har inte saken med att göra, har vänner som det inte går bra för och det enklaste för alla har varit att utesluta sig från spel. Utifrån hur du beter dig så är det rätt åt dig att du torskade bilen också.
Är inte riktigt med på vad du menar, kan du utveckla?

Det är länge sen jag var speltorsk! Idag har jag eget företag, bil, hus och förmodligen mer pengar på banken än du nånsin kommer ha! Bara för att förtydliga.
Citera
2025-01-23, 22:13
Medlem
enslitenpappas avatar
När jag säger att jag har hållit mig från att spela och att det är den längsta tiden jag varit utan att spela, överdriver jag inte när jag säger att det handlar om drygt en och en halv månad. Helt sjukt när man ser siffrorna. Siffrorna är inte ens den sjuka delen egentligen. Av denna sanning jag har på print är jag lagt ner så mycket tid, varje dag, på att lägga ett flertal bets.. Det är tiden jag förlorat. Ren ångest, dessutom låg jag plus i slutet av denna period.

Bet365
Sport - Vinst/förlust SEK

Avslutade
2024-09-01 - 2024-12-12

Vinst/förlust +14.873,74 kr
Utbetalningar 424.788,40 kr
Insatser från uttagbart saldo 409.914,66 kr
Citera
2025-01-24, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enslitenpappa
Självklart! Började få upp en hel del när jag började gilla folk som delade med sig av sina missbruk och då dök den här killen upp. För mig känns han genuin och det kändes tryggt att se någon annan må lika dåligt av samma anledning, om du förstår vad jag menar..

https://www.tiktok.com/@lewisrambles...H5dtmBuHG&_r=1

Tack! 🙏
Citera
2025-01-24, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Är inte riktigt med på vad du menar, kan du utveckla?

Det är länge sen jag var speltorsk! Idag har jag eget företag, bil, hus och förmodligen mer pengar på banken än du nånsin kommer ha! Bara för att förtydliga.

haha vilket offer du är
Citera
2025-01-31, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Nja, men nu handlade det om spelmissbruk enkom. Eller har du svårt att läsa vad TS skrev?
Läs länken. Alkohol och spelmissbruk går ofta hand i hand
Citera
2025-01-31, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Läs länken. Alkohol och spelmissbruk går ofta hand i hand
Återigen ovidkommande. TS pratar om spelmissbruk. Vad är det du inte förstår? Bara för att det finns ett samband ibland betyder det inte att det är TS problem.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in