Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Du har kommit 150 meter från bilen. Med två kassar i händerna. Då GÅR DU TILLBAKA för att använda fotfunktionen - SOM ALDRIG FUNGERAR? FÖR ATT LÅSA BILEN?
Jo, tjena.
Klarar du verkligen av att andas och gå - samtidigt?
Åh . liten missuppfattning från min sida...att jag skulle ha fulla kassar från bilen till ICA.
Men eftersom det är en fungerande produkt så vickar man i så fall bara lite med foten så låser den sig då man lämnar. Ett lätt tryck på en knapp i bagageluckans kant eller att lätt stryka utmed ett dörrhandtag så får man samma resultat.
Skulle jag utav någon outgrundlig anledning ha glömt låsa eller vill göra det remote så kan man ju trýcka på fjärren, eller inifrån ICA, om osäkerheten kryper sig på både kolla och om nödvändigt låsa, via mobilen.
På ett mer personligt plan, varför kallar du folk t.ex för dumfitta och kastar ur dig dumheter rent generellt ?
Du pratar om enknappslösning på fjärren till din tyska kvalitetsprodukt, de flesta har (sedan 90-talet åtminstone) även i tyskland keyless eller flera knappar än en på fjärren. Om du inte har en sån där fattigmodell där du faktiskt måste sticka in nyckeln i ett hål.
Men med din uppenbart höga bildningsgrad och skarpsyn så kör du väl inget gammalt härke ?
/Dick