2025-01-22, 02:40
Medlem
flykick666s avatar
Jag röker DMT i en liten bong jag köpt på smoketower. Den går som en bong till en sån glaskula med ett hål i, klassisk "meth-pipe" typ. Jag har oxo köpt på mig en riktigt bra storntändare, den är riktigt överdriven, så jag kan köra ordentligt varmt..

Min fråga är då hur jag ska röka den på bästa sätt.. Är det bara att elda längst ner hela tiden och typ koka Det som smälter, eller ska man elda från sidorna på nått sätt, eller köra hela tiden på olika ställen på kulan med tändaren. . Jag får såklart bra effekt av den, men jag har ingen aning om jag rökar den på enklast sätt. Jag har svårt att hitta en bra guide om bästa sättet att vaporisera med hjälp av en sån pipa faktiskt, tro mig jag har letat

Det är denna pipan om nån vill få en bättre insikt
https://smoketower.com/710il-dab-pipe-anomaly-14cm

Tacksam om nån kan förklara lite mer ingående
Citera
2025-01-22, 07:15
Medlem
StonedMonkeys avatar
Använd stormtändare. Elda på undersidan. När det kommer rök inhalera
Citera
2025-01-22, 23:35
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Använd stormtändare. Elda på undersidan. När det kommer rök inhalera

Jaha, det var ju inte direkt utförligt. Lite mer info tack? Borde det inte mer "kokas" om man bara blastar på undersidan och inte vaporiseras av värmen från glaset?

Kan någon med lite mer erfarenhet och kunskap tillägga något?
Citera
Igår, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jaha, det var ju inte direkt utförligt. Lite mer info tack? Borde det inte mer "kokas" om man bara blastar på undersidan och inte vaporiseras av värmen från glaset?

Kan någon med lite mer erfarenhet och kunskap tillägga något?

Lägsta styrkan på tändaren, lågan en bit ifrån glaset, elda lite till du ser att det börjar smälta, då rullar du pipan så att substansen liksom vaggar fram och tillbaka, samtidigt när du ser röken så för du pipan mot munnen men sätter den ej mellan läpparna och andas in röken försiktigt så du ej drar upp obränt material i munnen. Det är inte helt enkelt och övning ger färdighet.

Rekommenderar att du byter pipa också, den från st suger. Köp ett par pipor från svava tobak istället, billigare och bättre pipor.

Kom ihåg att när det väl ryker ordentligt så kan det bildas mycket rök länge efter du slutat röka så ha en fuktig handduk att lägga den på så svalnar den snabbare.

Hoppas mina tips var "tydliga". Lycka till och knarka försiktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in