Citat:
Både dottern och bff är oskulder. 100%. Dottern har varit genuint osexuell och i princip bara senaste 6 mån börjat intressera sig för pojkar. Kan dock inte svara på om flickorna sugit kuk eller liknande, det kan inte uteslutas, men ingen har satt på dom ännu iallafall
Talar du så om din egen dotter? Hoppas du trollar för annars är du ett riktigt jävla äckel.
Citat:
Jag har hört att tåg av någon anledning botar personer med din störning 100% av gångerna.
Det är alltid otränade tjockisar som kåtlustar efter barn. Dra ditt finniga feta arsel till ett gym och lär dig uppskatta din kärring. 47 år och beter dig som en unge. Patetiskt.
Det är alltid otränade tjockisar som kåtlustar efter barn. Dra ditt finniga feta arsel till ett gym och lär dig uppskatta din kärring. 47 år och beter dig som en unge. Patetiskt.
+1
Citat:
Skinnflöjten ger en dämpande effekt i ungefär 60 minuter, sen växer libido igen. Skulle behöva gå på low carbon diet igen, då blir man av med all libido och blir hel asexuell. Jävligt skönt. Tack för stöttning dock. Behöver stöttning från alla bröder där ute... inge roligt detta. Kan tillägga att jag aldrig skulle göra något mot någons vilja så den biten finns d ingen oro för.
Du har alltså en historia av sådant här beteende. Hoppas polisen har koll på dig. Man är myndig när man är 18 och byxmyndig när man är 15, men mentalt är tjejer i den åldern inte mogna i skallen. Att de tycker något för stunden betyder inte att det är rätt. Vuxna har ett ansvar att se efter de yngre, inte utnyttja oerfarenhet. Ett gubbäckel som stånkar på en 16 eller 18 åring kan nog sätta ärr i själen inte bara hos flickebarnet utan även hos din dotter. Jag hade aldrig förlåtit mina föräldrar om de hade gjort med mina kompisar som du vill göra med din dotters.
Funderat på kemisk kastrering?