Igår, 20:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProfoss
Både dottern och bff är oskulder. 100%. Dottern har varit genuint osexuell och i princip bara senaste 6 mån börjat intressera sig för pojkar. Kan dock inte svara på om flickorna sugit kuk eller liknande, det kan inte uteslutas, men ingen har satt på dom ännu iallafall

Talar du så om din egen dotter? Hoppas du trollar för annars är du ett riktigt jävla äckel.

Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Jag har hört att tåg av någon anledning botar personer med din störning 100% av gångerna.

Det är alltid otränade tjockisar som kåtlustar efter barn. Dra ditt finniga feta arsel till ett gym och lär dig uppskatta din kärring. 47 år och beter dig som en unge. Patetiskt.

+1

Citat:
Ursprungligen postat av MrProfoss
Skinnflöjten ger en dämpande effekt i ungefär 60 minuter, sen växer libido igen. Skulle behöva gå på low carbon diet igen, då blir man av med all libido och blir hel asexuell. Jävligt skönt. Tack för stöttning dock. Behöver stöttning från alla bröder där ute... inge roligt detta. Kan tillägga att jag aldrig skulle göra något mot någons vilja så den biten finns d ingen oro för.

Du har alltså en historia av sådant här beteende. Hoppas polisen har koll på dig. Man är myndig när man är 18 och byxmyndig när man är 15, men mentalt är tjejer i den åldern inte mogna i skallen. Att de tycker något för stunden betyder inte att det är rätt. Vuxna har ett ansvar att se efter de yngre, inte utnyttja oerfarenhet. Ett gubbäckel som stånkar på en 16 eller 18 åring kan nog sätta ärr i själen inte bara hos flickebarnet utan även hos din dotter. Jag hade aldrig förlåtit mina föräldrar om de hade gjort med mina kompisar som du vill göra med din dotters.

Funderat på kemisk kastrering?
Citera
Igår, 20:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Hur är det möjligt att som vuxen tända på en tolvåring för att man förlorade oskulden som tolv?

Du är så jävla äcklig och orimlig. Allt du skriver här på fb är fan skit och du inser det inte själv. Du skrattar lite så ”hö hö jag är gubbsjuk”. Nej du är ett jävla äckel och uppenbarligen farlig för tolvåriga tjejer. Hoppas du brinner i helvetet.

Nu skrev väl jag i alla fall att jag förlorade svendomen till en som precis hade gått ut 8an, och undrar om det kan ha något med min gubbsjuka att göra.

För övrigt kan jag förstå din frustration lillstumpan, vore jag kvinna så skulle jag också vara aslack på snubbar som spanade in yngre brudar och inte gav mig den minsta uppmärksamhet.
Citera
Igår, 20:44
Medlem
zombie-nations avatar
Tur att dottern är dryg, annars hade han velat ha henne.
Citera
Igår, 22:15
Medlem
pineappledude123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du missuppfattar inte, det var så jag tänkte.

Försöker bara förstå varför jag - och ett gäng karlar med mig - är så jävla gubbsjuka.

Tycker vi kan slå fast att pedofili och hebefili beror på något annat än när man hade sin premiär.

Citat:
För övrigt kan jag förstå din frustration lillstumpan, vore jag kvinna så skulle jag också vara aslack på snubbar som spanade in yngre brudar och inte gav mig den minsta uppmärksamhet.

Är det din slutsats, att folk som lackar på pedofiler och hebefiler gör det för att ni inte är kåt på personen som blir upprörd? Jag lackar också när jag får höra och läsa om er och jag är man.

Hur ger du fjortisar uppmärksamhet då?
Senast redigerad av pineappledude123 Igår kl. 22:21.
Citera
Idag, 00:22
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Nu skrev väl jag i alla fall att jag förlorade svendomen till en som precis hade gått ut 8an, och undrar om det kan ha något med min gubbsjuka att göra.

Nja, jag tror hon likt oss män genuint undrar vad det är som driver er sk gubbsjuka män. Det verkar synnerligen osannolikt att det skulle ha något med första gången att göra.

Jag menar, själv tyckte jag Spindelmannen var jättehäftig när jag var barn. Det gör jag ju inte längre. Vidare tyckte jag köttbullar med makaroner var det godaste som fanns. Det tycker jag inte heller längre. Om du nu skulle träffa på en medelålders man som gillar att leka Spindelmannen på fritiden, vars favoriträtt är köttbullar med makaroner tycker man ju det är smått kufiskt och ganska underligt. Faktum är att man antagligen skulle anta att det måste vara något fel som är trasigt där.

Och lite samma känsla får man ju av medelålders män som trånar efter fjortisar. Det måste vara något fel som är trasigt. Där vi andra män redan 20+ började tycka att de är rätt irriterande ungjävlar som luktar tuggummi och pratar efterblivet. Vi alla har ju dock som fjortisar legat med fjortisar, så det kan ju omöjligen ha med det att göra.

Men, när man läser olika undersökningar och artiklar om män som åkt dit för att faktiskt t om ha sex med minderåriga, så verkar den gemensamma nämnaren vara närmast gränslös porrkonsumtion. Och resultatet blir en osund sexualisering av kvinnor. Nu är det ingen alls som påstår att du förgriper dig på minderåriga. Men jag hoppas du kan se parallellen till en osund attraktion till synnerligen unga tjejer. Relationen till porr kan nämligen spela roll. Det är inte ett dugg farligt att titta på porr. Det är inte ett dugg farligt att dricka vatten heller. Men börjar man göra det i synnerligen stora mängder kan det bli skadligt.

Jag tänker inte fråga dig hur mycket porr och hur ofta du konsumerar. Det är en högst privat fråga. Men ovan kan ju vara något att reflektera över.
Citera
Idag, 06:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pineappledude123
Tycker vi kan slå fast att pedofili och hebefili beror på något annat än när man hade sin premiär.

Är det din slutsats, att folk som lackar på pedofiler och hebefiler gör det för att ni inte är kåt på personen som blir upprörd? Jag lackar också när jag får höra och läsa om er och jag är man.

Hur ger du fjortisar uppmärksamhet då?

Tja, genom att i smyg spana in nån som faller i smaken och låta fantasin fara iväg lite. Det är ju liksom inget sånt där att försöka lura ner nån i källaren för att bjuda på godis eller leta efter bortsprungna kattungar.

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Jag tänker inte fråga dig hur mycket porr och hur ofta du konsumerar. Det är en högst privat fråga. Men ovan kan ju vara något att reflektera över.

Men jag svara så gärna ändå. Jag tittar minimalt (typ 1 ggr i kvartalet), och det har väl att göra med att jag börjar bli äldre och har inte samma brunst längre, så när jag väl blir sugen så vill jag ligga med min kärring, och inte skinna. Och eftersom jag fortfarande efter ca. 13 år är larvigt förälskad i henne så vill jag ju visa det. Dock kan det störa mig att jag trots ett bra förhållande med en fortfarande snygg kvinna ändå spanar in småbrudar på stan.
Citera
Idag, 06:58
Medlem
Ektomorfens avatar
Kom igen.... helt jävla uppenbart att detta inte är något annat än ts sexuella fantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in