• 5
  • 6
2025-02-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellsingStar
Allrajt. Hur många skolpsykologer rör det sig om totalt?
Spännande att du kopplar annorlunda klädsel till någon slags störning...
Jag skulle nog säga 6-7 Stycken.
Jo att barnen sticker ut gällande beteende och klädsel hör nog en bit ihop med förälderns inställning.
Tror få 7-10 åringar köper och bestämmer sin klädsel fullt ur. Framför allt om den sticker ut mycket mot omgivningen.
Citera
2025-02-06, 18:32
Medlem
Citat:
Allrajt. Hur många skolpsykologer rör det sig om totalt?
Spännande att du kopplar annorlunda klädsel till någon slags störning...
Det är just detta… att allt ska psykologiseras. Varenda mening ska det finnas nåt undanträngt behov i ens undermedvetna… snälla, orka! Du kommer inte så långt med att analysera allt.. mer än just analysera 🤮
Citera
2025-02-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Det är just detta… att allt ska psykologiseras. Varenda mening ska det finnas nåt undanträngt behov i ens undermedvetna… snälla, orka! Du kommer inte så långt med att analysera allt.. mer än just analysera 🤮

Vad snackar du om? Jag har inte sagt någonting om det undermedvetna... Den tolkningen får stå för dig.
Citera
2025-02-06, 18:45
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Jag har inte sagt någonting om det undermedvetna... Den tolkningen får stå för dig.
Ok!
Lycka till med psykolog-studierna!
Citera
2025-02-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Ok!
Lycka till med psykolog-studierna!

Tack!
Citera
2025-02-06, 18:53
Medlem
f30malmos avatar
Jag märkte att min historia berörde psykologen för mycket, samt att psykologen en gång började halvt gråta för min skull och undrade hur jag överlevt, samt att jag kände mig smartare än min psykolog.
Citera
2025-02-09, 01:37
Medlem
stockholmedges avatar
En äldre herre var någotsånär okej men jag inte tillräckligt mogen för att lyssna. Vad han egentligen sa var, du kan väl bara leva som du gör. Det gjorde jag även om bara hälften blev som han sa.
Därefter kom yngre förmågor som inte visste något om livet och då ville jag inte lyssna av den anledningen.
James Bond, kan jag kalla honom, var en annan men otrevlig gubbe som hade rätt. Lägg hatten på sned och titta åt sidan.
Även om inte Bond var psykolog så menade han nog det även gällande psykologer. Båda hade rätt och nu är det jag som inte har fel.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in